🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10958.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت AMD در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ به رشد درآمد ۹۹ درصدی دست یافت

شرکت AMD امروز نتایج درآمدهای خود در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ را منتشر و اعلام کرد که مجموعا ۳.۹ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. این رقم از رشد سالانه ۹۹ درصدی و نزدیک شدن به ...

شرکت AMD امروز نتایج درآمدهای خود در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ را منتشر و اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - که مجموعا ۳.۹ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. این رقم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - از رشد سالانه ۹۹ درصدی و نزدیک شدن به حاشیه سود ناخالص ۵۰ درصدی خبر می‌دهد.

AMD می‌گوید پس از محاسبه هزینه فروش، حدود ۱.۸ میلیارد دلار سود به دست آورده و حاشیه سود ناخالص خود - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - را ۴ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه پارسال افزایش داده است. این شرکت با پایان سه‌ماهه دوم به رشد قدرتمندانه خود در تقریبا همه حوزه‌های فعالیتش ادامه داده است. AMD فروش خود را به دو دسته تقسیم می‌کند: کامپیوترهای شخصی و محصولات تجاری و توکار که هر دو فروشی بیشتر از سه‌ماهه قبلی داشته‌اند.

شرکت AMD در انتهای سه‌ماهه اول امسال درآمدی ۳.۴ میلیارد دلاری به دست آورده بود. از این رقم ۲.۱ میلیارد دلار از محل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - فروش کامپیوترهای شخصی و ۱.۳ میلیارد دلار از محل محصولات تجاری و توکار بود. مجموع درآمد این شرکت در پایان سه‌ماهه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - دوم امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر شد و برای هر دسته به‌ترتیب به ۲.۲ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - و ۱.۵ میلیارد دلار رسید. میزان رشد متوالی برای هر کدام از این دسته‌ها به‌ترتیب ۷ و ۱۹ درصد بود.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان

AMD رشد درآمد حاصل از دسته کامپیوترهای شخصی را متوجه فروش قدرتمند کارت‌های گرافیک RX - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - 6000 و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - افزایش میانگین قیمت پردازنده‌های خود می‌داند. این شرکت فروش بالای CPU نوت‌بوک‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ را هم در افزایش حاشیه سود خود موثر تلقی می‌کند.

AMD همچنین عملکرد خوبی در زمینه فروش محصولات دیتاسنترها داشته است. این محصولات که با نام تجاری EPYC شناخته می‌شوند، مورد مصرف - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - سرورها هستند. این شرکت می‌گوید آن‌ها در سه‌ماهه دوم امسال برای - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - پنجمین سه‌ماهه متوالی بالاترین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - رکورد فروش - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - پردازنده‌های سرور را به ثبت رسانده‌اند.

دسته محصولات تجاری فروش محصولات نیمه-سفارشی را هم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ملایر استان همدان - در برمی‌گیرد که شامل تراشه کنسول‌های مایکروسافت و سونی می‌شود. درآمد AMD از فروش محصولات کنسولی به خاطر همین کنسول‌های جدید نسبت به پارسال ۱,۱۰۶ درصد بیشتر شده و حدود ۳۹۸ میلیون دلار بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone