🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10943.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۲ احتمالا با رم LPDDR5X و تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ معرفی می‌شود

انجمن فناوری JEDEC به صورت رسمی از حافظه رم LPDDR5X رونمایی کرد و اکنون به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با گوشی «می ۱۲» برای اولین بار از این فناوری استفاده کند. حافظه رم LPDDR5X ...

انجمن فناوری JEDEC به صورت رسمی از حافظه رم LPDDR5X رونمایی کرد و اکنون به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با گوشی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - «می ۱۲» برای اولین بار از این فناوری استفاده کند.

حافظه رم LPDDR5X که با هدف بهبود کلی نسخه ۵ معرفی شده است حداکثر سرعت داده را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - از ۶۴۰۰ مگابیت بر ثانیه به ۸۵۳۳ مگابیت بر ثانیه می‌رساند که این میزان نسبت به حافظه‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - رم LPDDR4X اکنون دو برابر شده است. در ادامه امروز شایعات جدیدی منتشر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - شده است که شیائومی قصد دارد به عنوان اولین شرکت تولیدکننده، این فناوری جدید را در دستگاه‌های خود مورد استفاده قرار دهد. طبق گزارش‌های منتشر شده تولیدکننده چینی قصد دارد در گوشی «شیائومی می ۱۲» از حافظه رم جدید LPDDR5X و پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ در کنار یکدیگر استفاده کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجانچیپست‌های قدیمی‌تر شرکت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - کوالکام مانند اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۶۵ فقط از حافظه‌های LPDDR5 پشتیبانی می‌کنند. این تراشه همچنین اولین مورد از خانواده اسنپدراگون خواهد بود که بر اساس معماری جدید ARMv9 و با استفاده از هسته‌های پردازنده جدید Cortex-X2، A710 و A510 طراحی شده است. همچنین می‌توان به این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - نکته اشاره کرد که پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ بر اساس فرآیند ۴ نانومتری TSMC تولید می‌شود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره گوشی می ۱۲ منتشر نشده و تنها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - چند شایعه به برخی ویژگی‌های فوق‌العاده آن اشاره دارد. برای مثال شایعات حاکی از آن است که احتمالا نسخه اولترا گوشی آینده شیائومی از دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژر ۲۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. با این وجود هنوز نمی‌توان به این شایعات اکتفا کرد و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - مشخص نیست که چه مقدار از این اطلاعات درست باشد.

با این وجود اگر شیائومی همچنان به زمان‌بندی‌های همیشگی خود مانند زمان معرفی سری می ۱۱ پایبند باشد، می‌توان گفت که انتظار می‌رود در اواخر ماه دسامبر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - یا به نوعی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ابهر استان زنجان - اوایل دی ماه اطلاعات جدیدی از گوشی پرچمدار آینده شیائومی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone