🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39944.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آغاز فاز دوم طرح «کوا» زیرنظر پلیس فتا در کشور

موضوع کودکان و فضای مجازی مسئله‌ایست که از شروع کار وزارت ارتباطات دولت دوازدهم به طور ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته و همین اهمیت بخشیدن به این موضوع باعث شده تا دیگر سازمان‌های کشور ...

موضوع کودکان و فضای مجازی مسئله‌ایست که از شروع کار وزارت ارتباطات دولت دوازدهم به طور ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته و همین اهمیت بخشیدن به این موضوع باعث شده تا دیگر سازمان‌های کشور چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی به تکاپوی بیشتری برای فعالیت در این زمینه بپردازند. پلیس فتا یکی از همین بخش‌هاست که پیش‌تر یعنی از سال گذشته تمرکز خود را روی موضوع کودک و فضای مجازی گذاشته بود و حالا خبر از اجرای فاز دوم طرح کودک و اینترنت (یا همان کوا) می‌دهد.

سرپرست مرکز مبارزه با جرائم ملی سازمان یافته پلیس فتا، سرهنگ «نوروزی» با اشاره به اینکه طرح کوا (کودک و اینترنت) از شهریور سال 95 با همکاری آموزش و پرورش، پلیس فتا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گفت: «در این طرح تاکنون 500 کارگاه آموزشی برای دانش‌آموزان - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برگزار شده است و تا پایان سال 96 قرار است تعداد کارگاه‌های آموزشی به 900 کارگاه - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برسد. فاز دوم طرح کوا از - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سال آینده آغاز می‌شود که در آن والدین و مربیان هم تحت آموزش قرار - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می‌گیرند.»

وی با اشاره - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به ضرورت استفاده از سیم کارت کودک برای افراد زیر 13 سال گفت: «با استفاده از این سیم کارت‌ها برخی از مشکلات از بین می‌رود چون سطح دسترسی‌های کودک محدود می‌شود و اینترنت پاک به کودک ارائه می‌کند. سرهنگ نوروزی همچنین به والدین توصیه کرد از موتوهای جستجوگر ایرانی استفاده کنند زیرا این موتورها کم مسئله‌تر است و آسیب کمتری برای کودک را به همراه دارد.»

تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

«پوریا قهرمانی»، وکیل دادگستری و - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فعال حقوق کودکان، در - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گفتگو با دیجیاتو بیشتر پرونده‌های موجود - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مربوط به کودک‌آزاری - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در سازمان - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قضایی کشور را بی‌ارتباط با موضوع کودکان و فضای آنلاین نمی‌داند و ورود پلیس فتا به این مسئله را مهم‌تر از ورود وزارت ارتباطات می‌داند:

 «در کشور ما نام پلیس بیشتر با قانون گره خورده تا نام یک وزارتخانه، فارغ از درست و نادرست - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بودن این باور مردمی، بخش جرایم رایانه‌ای یا همان پلیس ‌فتا با وجود عمر نسبتا کوتاهی که دارد توانسته قدم‌های مثبتی - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را در این زمینه بردارد. طرح «کوا» از سال پیش به‌منظور آشنایی - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دانش‌آموزان با فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی اجرا می‌شود و دولت به این نتیجه رسیده که آموزش این قبیل موضوعات در مدارس یک امر لازم‌الاجراست.»

وی با اشاره به برگزاری اولین کارگاه طرح کوا در بهمن ماه سال گذشته، پیشرفت این - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طرح را تا به امروز کند خواند و تسریع در اجرایی شدن فاز دوم آن را به سود جامعه و آینده کودکان امروزی دانست:

«تدوین راهکارهایی برای حضور - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کم‌خطر و بی‌خطر کودکان و نوجوانان در فضای وب، آشنایی والدین با فضای - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مجازی، تفکیک شایعات اینترنتی و واقعیت‌های فضای مجازی به دور از جهت‌گیری خاص، آموزش موارد امنیت اطلاعات به هر دو قشر کودک - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و والدین و سواد رسانه‌ای از مهم‌ترین مواردی است که بهتر است در فاز دوم طرح کوا پررنگ‌تر تلقی شوند.»

تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

قهرمانی جدا از موارد فوق معتقد است آسیب هایی مانند سایبربولینگ (قلدری مجازی)، کودک آزاری در وب و اعتیاد اینترنتی - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از مسایلی است که بهتر است به تمام شهروندان، حتی افرادی که والدین کودکی نیستند آموزش داده شود چرا که ممکن است این مسائل هرکس را به خود درگیر کند و حتی فردی از افراد مجرد جامعه آلوده این مشکلات شود: «طبق آمار بیش از ۱۸ میلیون کودک و نوجوان داریم که - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ۴۰ درصد آنها روزانه حدود ۷ تا ۸ ساعت درفضای مجازی فعالیت می‌کنند و باید تمهیدات لازم درخصوص استفاده صحیح از فضای - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مجازی صورت گیرد.»

کارشناسان معتقدند والدین قبل از ورود - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کودک به فضای مجازی باید فرصت‌ها و تهدیدها‌ی این فضا را به کودک خود نشان دهند تا فرزندشان با آگاهی از آن وارد فضای مجازی شود. آنها همانطور که در فضای واقعی مراقب فرزند خود هستند در فضای مجازی هم باید مراقب باشند و از نرم افزارهای کنترل کودک استفاده کنند. اپراتورهای خدمات مخابراتی نیز در بهبود وضعیت کودکان آنلاین تلاش‌هایی را در سال‌های اخیر داشتند تا بلکه شاید آینده کودکان برخط امروزی و صیانت از آنها از یک دغدغه و معضل به تدریج تبدیل به یک موضوع عادی - تعمیرات مایکروفر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روزمره شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone