🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13991.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نصب ویندوز ۱۱ نیازمند حساب کاربری مایکروسافت و اتصال اینترنت خواهد بود

مایکروسافت اعلام کرده که برای نصب و اجرای ویندوز ۱۱ برای اولین‌بار نیاز به اکانت مایکروسافت و اتصال اینترنت ضروری است. آپدیت به نسخه جدید از پاییز برای دارندگان ویندوز ۱۰ ممکن می‌شود. ویندوز ۱۱ ...

مایکروسافت اعلام کرده که برای نصب و اجرای ویندوز ۱۱ برای اولین‌بار نیاز به اکانت مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - و اتصال اینترنت ضروری است. آپدیت به نسخه جدید از پاییز برای دارندگان ویندوز ۱۰ ممکن می‌شود.

ویندوز ۱۱ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت است که طی مراسمی به صورت رسمی همراه با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - قابلیت‌های جدید، معرفی شد. مایکروسافت حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب آن را اعلام کرده است و خبر از نیاز به حساب کاربری و اتصال اینترنت برای نصب ویندوز ۱۱ نسخه هوم داده است.

نسخه‌های قبلی ویندوز نیازی به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - حساب کاربری مایکروسافت هنگام نصب نداشتند و کاربران می‌توانستند با ساخت یک حساب کاربری محلی، روند نصب را ادامه بدهند. البته مایکروسافت ترجیح می‌داد که کاربران از اکانت آنلاین خود استفاده کنند و گزینه مرتبط با ساخت حساب کاربری محلی را کمی دور از دسترس قرار داده بود. 

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم

نیاز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - به اتصال اینترنت برای نصب ویندوز ۱۱ نیز با توجه به ماهیت آن قابل توجیه است، زیرا در واقع آپدیتی برای ویندوز ۱۰ به شمار می‌رود و بسیاری از کاربران از چنین طریقی اقدام به دریافت آن خواهند کرد. کاربران قبل از شروع فرایند نصب باید از داشتن حداقل فضای خالی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - مورد نیاز برای دریافت و استخراج فایل‌های آپدیت مطمئن شوند. همچنین توجه به حداقل سخت‌افزار اعلام شده از سوی مایکروسافت برای اجرای ویندوز ۱۱ هم مهم است.

سیستم مورد نیاز برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - نصب ویندوز ۱۱ شامل پردازنده دو هسته ۶۴ بیتی با حداقل فرکانس یک گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. آپدیت به نسخه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - جدید برای دارندگان ویندوز ۱۰ رایگان خواهد بود. طبقه بیانیه رسمی مایکروسافت، اتصال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - به اینترنت برای دریافت آپدیت‌ها و دسترسی به برخی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - قابلیت‌ها برای تمامی نسخه‌های ویندوز ۱۱ ضروری است. همچنین بدون حساب کاربری مایکروسافت نمی‌توان به بعضی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - ویژگی‌ها دست پیدا کرد. تغییر ویندوز نسخه هوم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم - به حالت S نیز نیاز به اینترنت دارد. 

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قنوات استان قم

عدم پشتیبانی از پردازنده‌های ۳۲ بیتی یکی از بزرگ‌ترین تغییرات صورت گرفته در ویندوز ۱۱ نسبت به نسل‌های قبلی محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت را از پاییز به صورت آپدیتی برای ویندوز ۱۰ دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone