🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20211.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت تماس اینترنتی دیوار به زودی راه‌اندازی می‌شود

قابلیت تماس صوتی درون برنامه‌ای در اپلیکیشن دیوار به زودی فعال خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق این تماس اینترنتی با خریداران یا فروشندگان تعامل داشته باشند. مزیت این روش، افشا نشدن شماره تماس ...

قابلیت - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تماس صوتی درون برنامه‌ای در اپلیکیشن دیوار به زودی فعال خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق این - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تماس اینترنتی با خریداران یا فروشندگان تعامل داشته باشند. مزیت این روش، افشا نشدن شماره تماس آگهی‌دهنده است.

بر اساس تصویری که از سوی یکی از اعضای - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تیم دیوار در شبکه‌های اجتماعی منتشر - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن که چندی پیش مرز ۲۰ میلیون دانلود را در کرده، قصد دارد تا در راستای تغییرات جدیدی که در آن رخ داده، - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سرویس تماس بر بستر اینترنت را نیز در این اپلیکیشن نیز راه‌اندازی نماید. این قابلیت می‌تواند در - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بحث امنیت و جلوگیری از مزاحمت تلفنی کاربرد مناسبی داشته باشد.

تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این نکته گلایه داشتند که با درج آگهی، مزاحمین تلفنی متعددی - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارند و این موضوع باعث شده تا آنها نسبت به برخی از این افراد شکایت داشته باشند. با اینکه اپلیکیشن دیوار پیش‌تر قابلیت‌هایی چون عدم نمایش ایمیل و یا قابلیت چت درون برنامه‌ای با انتخاب گزینه‌های هوشمند به جای تایپ کردن کلمات را راه‌اندازی کرده بود ولی با این حال چت کردن با تک تک مشتریان نیز مصائب خودش را دارد و برای بسیاری از مردم زمان‌بر است؛ ضمن اینکه بسیاری از مسائل دقیقا از بستر چت نمی‌تواند بین خریدار و فروشنده به درستی رد و بدل شود.

با راه‌اندازی دیوار فروشگاه‌ها و خرید کالای نو از مغازه‌ها و لزوم صحبت با این فروشندگان، به نظر می‌رسد دیوار در حال حاضر در حال ارائه تست چندین قابلیت جدید درون برنامه‌ای خود از جمله تماس تصویری است. در کنار این ویژگی قابلیتی برای ارسال فایل و تصاویر در نظر گرفته شده تا به واسطه آن کاربران بتوانند تصاویر خاصی مانند فاکتور و یا عکس‌های بیشتری از محصول را برای مشتریان بفرستند.

تمامی قابلیت‌های فوق موجب برقراری - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک تعامل امن‌تر در بستر خود اپلیکیشن دیوار بوده و امکان نظارت و پیگیری بیشتری برای آگهی‌ها در صورت بروز مشکل را به این پلتفرم می‌دهد. این ویژگی‌های می‌تواند کاربران را در دایره امن‌تری قرار دهد و همچنین خرید و فروش در این بستر اینترنتی که به نظر می‌رسد عزم خود را جزم کرده تا جزو خرده‌فروشندگان آنلاین بزرگ کشور بشود - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را راحت‌تر بسازد.

تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

نتایج پیگیری‌های دیجیاتو از - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مجموعه دیوار حکایت از این دارد که این تغییر و تحولات فعلا - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در مرحله آزمایشی هستند و قرار است - تعمیرات ظرفشویی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به تدریج در دسته‌بندی‌های مختلف برای کاربران فعال شوند. به نظر می‌رسد دیوار قابلیت‌های دیگری را نیز برای توسعه رابط کاربری خود در نظر دارد و اطلاعات دقیق‌تری از این موضوع در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone