🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20198.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

همکاری مایکروسافت و گوگل برای انتشار اپ‌های مبتنی بر وب PWA در پلی استور

مایکروسافت در حال همکاری با گوگل برای اطمینان از تعامل میان ابزارهای این دو شرکت و کمک به توسعه‌‌دهندگان برای افزودن وب اپلیکیشن‌های پیش رونده یا PWA به پلی استور است. وب اپلیکیشن پیش رونده ...

مایکروسافت در حال همکاری با گوگل برای اطمینان از تعامل میان ابزارهای این دو شرکت و کمک به توسعه‌‌دهندگان برای افزودن وب اپلیکیشن‌های پیش رونده یا PWA به پلی استور است.

وب اپلیکیشن پیش رونده یا Progressive Web App یک نرم افزار تحت وب است که یک وبسایت را در قالب یک اپلیکیشن در تلفن‌های - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - هوشمند یا تبلت‌ها به نمایش می‌گذارد. در واقع نرم افزار‌های پیش رونده تلاش می‌کنند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - تا کاربرد یک نرم افزار بومی را ارائه دهند با این تفاوت که در قالب یک مرورگر یک وب‌سایت را به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش Thurrot، مایکروسافت درباره این همکاری اعلام کرده:

«خوشحالیم همکاری جدید میان مایکروسافت و گوگل که به نفع جامعه توسعه‌دهندگان وب است را اعلام کنیم. ابزارهای «PWABuilder» و «Bubblewrap» هم اکنون با یکدیگر کار می‌کنند تا به توسعه‌دهندگان برای افزودن وب اپلیکیشن‌های پیش رونده به پلی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - استور کمک کنند.»

PWABuilder یکی از ابزارهای مایکروسافت است که امکان تولید PWA از وب‌سایت‌های موجود و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - انتشار آن‌ها در فروشگاه‌های اپلیکیشن را فراهم می‌کند. Bubblewrap ابزار و کتابخانه گوگل بوده که برای تولید و مجوز پکیج‌های پلی استور از PWA مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از ماه‌ها همکاری، دو شرکت در ادغام ابزارها به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - موفقیت بزرگی دست پیدا کرده‌اند. به گفته مایکروسافت، PWABuilder از Bubblewrap استفاده می‌کند که به توسعه‌‌دهندگان امکان می‌دهد که PWA با پشتیبانی از استاندارد جدید شورتکات‌های وب را در پلی استور منتشر کنند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران

ابزار - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - مایکروسافت از طیف وسیعی از گزینه‌های فعالیت وب قابل اعتماد پشتیبانی می‌کند که نتیجه آن عملکرد بهتر PWA در سیستم عامل اندروید خواهد بود. توسعه‌دهندگان هم می‌توانند نوار وضعیت و نوار ناوبری در PWA را با استفاده از PWABuilder شخصی سازی کنند. علاوه بر این امکان تغییر نام لانچر، کلیدهای ورود، پشتیبانی از پوش نوتیفیکیشن عمیق‌تر، پکیج - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - آیدی و ویژگی‌های دیگر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - وجود دارد.

مایکروسافت اعلام کرده:

«گوگل و مایکروسافت در حال همکاری با یکدیگر برای تبدیل وب به یک پلتفرم اپ کاربردی‌تر هستند. ما همچنین در پروژه Fugu با گوگل همکاری می‌کنیم تا - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - ویژگی‌های - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - جدید پلتفرم - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر قائمشهر استان مازندران - وب را به سوی استانداردسازی ببریم تا همه از آن سود ببرند.»

انتظار می‌رود این همکاری با استقبال مناسبی از سوی توسعه‌دهندگان روبه‌رو شود و در آینده شاهد PWAهای زیادی در پلی استور باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone