🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20227.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه گذاری ۶.۵ میلیارد دلاری چینی‌ها در تولید چیپست؛ SMIC ناجی هواوی می‌شود؟

کمپانی SMIC که به عنوان یکی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چیپ‌ نیمه هادی در کشور چین شناخته می‌شود، با جذب سرمایه‌ای کلان به دنبال تقویت زیرساخت تولید چیپست در چین است. بر اساس گزارش‌ها، این کمپانی به ...

کمپانی SMIC که به عنوان یکی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چیپ‌ نیمه هادی در کشور چین - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شناخته می‌شود، با جذب سرمایه‌ای کلان به دنبال تقویت زیرساخت تولید چیپست در چین است.

بر اساس - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گزارش‌ها، این - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمپانی به کانون تلاشی هماهنگ و یکپارچه در سراسر چین تبدیل شده تا روند تامین قطعات و چیپ‌های نیمه هادی توسط صنایع بومی این کشور با وجود تحریم‌های صورت گرفته - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از سوی واشنگتن ادامه یابد. این در حالی است که ترامپ سخت تلاش می‌کند زنجیره تامین نیازهای نیمه هادی - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شرکت‌هایی مانند هواوی و HiSilicon را از تمام نقاط دنیا قطع کند.

با وجود شرایط کنونی، شرکت SMIC گام بلندی را در راستای جذب سرمایه به منظور بومی سازی - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بخشی از فرایند چیپ سازی صورت خواهد داد. طبق اسنادی که در سازمان بورس و اوراق بهادار شانگهای رویت شده، این کمپانی از طریق عرضه سهامش حدود ۴۶.۲۹ میلیارد یوان معادل با ۶.۵۵ میلیارد دلار کسب خواهد کرد. در حالی که هدف اولیه SMIC جذب ۲۰ میلیون یوان بوده، و حالا بیشتر از دو برابر به دست خواهد آمد.

تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

البته این نکته را هم باید در نظر داشت که شرکت Haitong Securities هم که متعهد خرید اوراق بهادار است، می‌تواند این نرخ را تا ۱۵ درصد افزایش دهد. یعنی جذب سرمایه SMIC در نهایت - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به رقم ۵۳.۲۳ میلیارد یوان معادل با ۷.۵۳ میلیارد دلار برسد.

علاوه بر این گفته می‌شود دولت حدود ۳.۵ میلیارد یوان، شرکت GIC Private Limited سنگاپور به اندازه - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۳ میلیارد یوان، و سازمانی از امارات نیز ۴۰۰ میلیون یوان در کمپانی SMIC سرمایه گذاری خواهند کرد. طبق آمار و با توجه به افزایش نرخ اشتراک‌گذاری سهام، SMIC با پذیرفتن قراردادهای ارائه شده می‌تواند ۱۰۹.۲۵ برابر بیشتر از درآمدش در سال ۲۰۱۹ بودجه و سرمایه کسب کند.

همان‌گونه که گفته شد، به خاطر تنش‌های سیاسی صورت گرفته بین کشورهای چین و آمریکا طی ماه‌های اخیر، اغلب غول‌های چینی در زمینه تولید قطعات تکنولوژیک تحت فشار هستند. چند ماه قبل ایالات متحده صادرات کلیه - تعمیرات ظرفشویی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چیپ‌های نیمه هادی به کشور چین و فروش آنها به هواوی و زیرمجموعه‌هایش را ممنوع اعلام کرد. با در نظر داشتن این موضوع احتمالا هواوی می‌تواند روی کمپانی SMiC حساب ویژه‌ای کرده و سبد محصولاتش را وسعت ببخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone