🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20230.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دولت آمریکا به دنبال ممنوعیت تیک تاک و دیگر اپ‌های اجتماعی چینی است

وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که دولت ترامپ به دلیل نگرانی از جاسوسی دولت چین از کاربران آمریکایی، به دنبال محدود کردن دسترسی کاربران این کشور به اپلیکیشن‌های اجتماعی چینی مثل تیک ...

وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که دولت ترامپ به دلیل نگرانی از جاسوسی دولت چین از کاربران آمریکایی، به دنبال محدود کردن دسترسی کاربران این کشور به اپلیکیشن‌های اجتماعی چینی مثل تیک تاک است.

«مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در گفتگویی با شبکه فاکس نیوز - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اعلام کرد او و دونالد ترامپ مساله جاسوسی تیک تاک «را بسیار جدی گرفته» و پس از انتشار گزارش ممنوعیت تیک تاک در هند - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و احتمال ممنوعیت آن در استرالیا، به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فکر گرفتن تصمیم مشابه هستند.

پمپئو - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با اشاره به اینکه برای مدت زمان طولانی در حال بررسی مشکل جاسوسی دولت چین از طریق اپلیکیشن‌ها و فناوری‌های - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هواوی بوده‌اند، گفت دولت آمریکا به پیشرفت‌های خوبی در این زمینه دست یافته است. وی به مردم آمریکا هشدار تا اگر می‌خواهند اطلاعات شخصی‌شان به دست - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دولت چین نیفتد، از تیک تاک استفاده نکنند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

سخنگوی تیک تاک با انتشار بیانیه‌ای گفت: «مدیرعامل تیک تاک یک فرد آمریکایی است و صدها کارمند آن در این کشور اهل آمریکا هستند. اولویت اصلی ما ترویج تجربه‌ای امن و مطمئن برای کاربران است. ما هیچ وقت اطلاعات کاربران را به دولت چین نداده‌ایم و اگر از ما درخواست شود نیز چنین کاری نخواهیم کرد.»

مقامات آمریکایی از اپ تیک تاک که کمپانی چینی بایت دنس (ByteDance) مالک آن است، انتقاد کرده و آن را به رابطه با دولت چین محکوم و تهدید برای امنیت ملی آمریکا تلقی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرده‌اند. به گفته مقامات آمریکایی دولت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چین با تحت فشار قرار دادن بایت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دنس آن‌ها را وادار به همکاری کرده است.

تیک‌تاک در دفاع از خود می‌گوید که مستقل از بایت دنس فعالیت کرده و دیتاسنترهای آن خارج از چین قرار گرفته‌اند و مشمول قوانین چین نمی‌شوند. به گفته این شرکت داده‌های کاربران آمریکایی داخل خاک آمریکا قرار داشته و نسخه پشتیبان آن در سنگاپور واقع شده، بنابراین ادعاهای مقامات آمریکایی «بی اساس» هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone