🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20202.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرویس جدید مایکروسافت لینوکس را از بدافزارها پاکسازی می‌کند

مایکروسافت از سرویس شناسایی تهدید و ضد بدافزاری رونمایی کرده که می‌تواند امنیت سیستم‌های مبتنی بر لینوکس را به اندازه قابل توجهی ارتقا دهد. «Project Freta» ابزاری تحت شبکه ابری است که می‌تواند فرمت‌ها و ...

مایکروسافت از سرویس شناسایی تهدید و ضد بدافزاری رونمایی کرده که می‌تواند امنیت سیستم‌های مبتنی بر لینوکس را به اندازه قابل توجهی ارتقا دهد.

«Project Freta» ابزاری تحت شبکه ابری است که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - می‌تواند فرمت‌ها و انواع جدید بدافزارها و سایر نرم‌افزارهای آلوده مانند کیت‌های روت، و رمزکاوها را شناسایی کند که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - پیش از این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - معمولا توسط سیستم‌های لینوکسی قابل تشخیص نبوده‌اند.

مایکروسافت مدعی است چنین تهدیدهایی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - در حالت عادی می‌توانند به سرویس‌های ابری ماشین مجازی دسترسی پیدا کنند و کاربران پلتفرم متن‌باز لینوکس را در مقابل خطرات جبران ناپذیری قرار دهند.

ردموندی‌ها از روشی کاملا نوین برای تشخیص بدافزارها استفاده کرده‌اند که کاملا با متدهای موجود متفاوت است و از سنسورهایی جهت پیش بینی تهاجم موارد ناشناخته بهره می‌برد. Project Freta می‌تواند ماشین‌های مجازی را تحلیل کرده و بیاموزد که چگونه با محیط‌های جدید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - تطبیق پیدا کند و چطور ممکن است توسط بدافزارها مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان

مایکروسافت می‌گوید Project Freta به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - صورت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - خودکار تصاویر هزاران ماشین مجازی تحت شبکه ابری لیونکس را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد تا فرمت‌های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - جدید و مخرب بدافزار را در بیش از چهار هزار نسخه کرنل موجود شناسایی کند.

این موضوع به شدت سیستم‌های امنیتی را انعطاف‌پذیر می‌کند، به این شکل که تولیدکنندگان بدافزار مجبور خواهند بود برای طراحی تهدیدات جدید سرمایه‌گذاری بزرگی کنند و مدام در حال شناسایی روش‌های دور زدن لایه‌های امنیتی باشند. کاربران سرویس ارائه شده از سوی مایکروسافت لازم است از حساب کاربری همین شرکت استفاده کنند و همچنین گزارشی از محتوای خود را در اختیار آنها قرار دهند تا به صورت تخصصی‌تر محافظت شوند.

در حالی که این سیستم در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - حال حاضر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - فقط از سیستم‌های مبتنی بر لینوکس پشتیبانی می‌کند، مایکروسافت اعلام کرده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - قصد دارد در آینده نزدیک پشتیبانی از ویندوز را هم به Project Freta اضافه کند تا تکنولوژی هوش - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - مصنوعی این پلتفرم هم ارتقا یابد.

«مایک واکر» کارگردان ارشد این پروژه در این رابطه می‌گوید: «ما امیدوار هستیم Project Freta به مدیران و پاسخ‌گویان نیرو ببخشد و به صورت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - جهانی استفاده شود تا مایکروسافت در زمینه شکار متجاوزان و بدافزارها همیشه پیروز باشد».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone