🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30893.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به مک مینی جدید [تماشا کنید]

چند سالی است که اپل خط تولید مک مینی خود را تعطیل کرده و توجه چندانی به آن نشان نمی دهد. عمده توجه این شرکت تا به حال به مک بوک‌ ها و آیپد‌ های ...

چند سالی است که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - اپل خط تولید مک مینی خود را تعطیل کرده و توجه چندانی به آن نشان نمی دهد. عمده توجه این شرکت تا به حال به مک بوک‌ ها و آیپد‌ های پرو خود - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - جلب شده بود. با این وجود کمپانی کوپرتینویی پس از ۴ سال و به عبارتی ۱۴۵۷ روز بالاخره کامپیوتر مک مینی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - جدید را معرفی کرد. حال ویدیوی نگاه نزدیکی برای این کامپیوتر کوچک منتشر شده است.

بدنه خاکستری رنگ مک مینی جدید از صد درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و روی آن چهار درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۳، درگاه شبکه، دو درگاه USB-A و HDMI به چشم می‌خورند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران
مراسم معرفی جدیدترین نسخه‌ی مک مینی

گفته شده این تبلت‌ ها به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ ای نسل هشتم اینتل مجهز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - شده که عملکرد بهتری نسبت به دو هسته ای نسل چهارم در مدل قبلی بهره می‌برد. همچنین در این دیوایس‌ ها ۶۴ گبگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده که می‌تواند لبخند رضایتی بر لب کاربران حک کند.

باید در نظر داشت که مک مینی های جدید به چیپ امنیتی T2 نیز مجهز شده اند که می‌تواند خیال بسیاری از کاربران این کامپیوتر‌های کوچک را راحت نماید.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران

گفته شده که این مک مینی جدید قرار است از هفته‌ آینده یعنی ۱۶ آبان ماه به بازار جهانی عرضه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - شود - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - و کاربران باید برای خرید ارزانترین نسخه‌ی آن، هزینه ای معادل ۷۹۹ دلار پرداخت کنند.

در این صورت آن ها قادر خواهند بود از کامپیوتر کوچکی با پردازنده چهار هسته - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - ای Core i3 ساخت اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD بهره - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - ببرند. بالاترین مدل نیز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - به پردازنده ۶ هسته ای Core i7 با قدرت ۴/۲ گیگاهرتز، ۶۴ گیگابایت حافظه رم، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - ۲ ترابایت حافظه SSD و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - درگاه اترنت ۱۰ گیگابیتی مجهز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone