🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20215.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ال جی GX معرفی شد؛ ساندبار ۱۰۰۰ دلاری برای تلویزیون‌های OLED

ال جی از ساندبار جدیدی به نام GX رونمایی کرد. این محصول که از دالبی اتموس و DTS:X پشتیبانی می‌کند، برای تلویزیون‌های OLED سری GX ساخته شده و از ماه آینده میلادی با قیمت هزار ...

ال جی از ساندبار جدیدی به نام GX رونمایی کرد. این محصول که از دالبی اتموس و DTS:X پشتیبانی می‌کند، برای تلویزیون‌های OLED سری GX ساخته شده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و از ماه آینده میلادی با قیمت هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش TechRadar، ساندبار ال جی GX با برچسب قیمت ۹۹۹ دلار به هیچ عنوان محصول ارزان قیمتی محسوب نمی‌شود، اما قیمت آن با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توجه به اینکه برای تلویزیون‌های OLED سری GX با شروع قیمت حدود ۲ هزار - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دلار ساخته شده، قابل توجیه است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

این ساندبار ۳.۱ کاناله با طول ۱۴۴.۶ سانتی متر کاملاً متناسب با تلویزیون ۶۵ اینچی GX Gallery ساخته شده است. می‌توان آن را به شکل تخت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - روی میز قرار داد یا روی دیوار نصب کرد. علاوه بر این از درگاه HDMI برای انتقال دالبی ویژن به تلویزیون برخوردار بوده و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به لطف بهره مندی از گواهی Hi-Res Audio خروجی بدون فشرده سازی ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز را ارائه می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همچنین با استفاده از فناوری AI Sound Pro ال جی به طور - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هوشمند نوع محتوای پخش شده را تشخیص داده و صدا را بهینه می‌کند.

ال جی می‌گوید این محصول از دالبی اتموس و DTS:X پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به اسپیکر بیسیم ال جی SPK8 برای ارائه صدای فراگیر واقعی را دارد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به بلوتوث و فناوری eARC اشاره کرد.

ساندبار ال جی GX با وجود قیمت بالا برای استفاده با تلویزیون GX که صدا را با اسپیکر ۲۰ واتی به سمت زمین پخش می‌کند، مناسب خواهد بود. این محصول از تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) در بازارهای مختلف دنیا از جمله اروپا، آمریکای شمالی و آسیا به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone