🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20199.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان با روشی جدید مانع از هک شدن هوش مصنوعی می‌شوند

محققان در ایالات متحده آمریکا توانسته‌اند مشکل حمله هکرها به مدل‌های هوش مصنوعی را برطرف کنند. آن‌ها برای دستیابی به این هدف، از مدل دیگری برای فریب شبکه عصبی و اجبار برای تحلیل تصاویر ویرایش ...

محققان در ایالات متحده آمریکا توانسته‌اند مشکل حمله هکرها به مدل‌های هوش مصنوعی را برطرف کنند. آن‌ها برای دستیابی به این هدف، از مدل دیگری برای فریب شبکه عصبی و اجبار برای تحلیل تصاویر ویرایش شده استفاده کردند.

بنابر گزارش MIT Technology Review، محققان - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در دانشگاه «ایلینوی» اعلام کرده‌اند یکی از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بزرگترین نقص‌ها در آموزش هوش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مصنوعی، آسیب‌پذیری آن‌ها در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برابر حملات هکرها است. در این زمینه سیستم‌های تشخیص عکس یا بازسازی تصاویر با بیشترین حملات مواجه می‌شوند.

حملات گسترده به این سیستم‌ها زنگ خطری برای مقامات در بخش مراقبت‌های پزشکی محسوب می‌شود، جایی که اغلب این روش برای بازسازی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تصاویر پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که هوش مصنوعی تصویر اشتباهی دریافت کند، نتیجه آن تشخیص غلط نوع بیماری خواهد بود.

برای جلوگیری از چنین مشکلی، دانشمندان روش جدیدی برای آموزش سیستم‌های یادگیری عمیق ارائه کرده‌اند که آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برابر خطا مقاوم‌تر می‌کند و همچنین آن‌ها را در زمانی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که مسائل امنیتی اهمیت بالایی دارند، قابل اطمینان‌تر می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

محققان برای دستیابی به این روش، شبکه عصبی مسئول بازسازی تصاویر را به یک مدل با امکان تولید نمونه‌های رقابتی (تصاویر با تفاوت‌های اندک نسبت به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عکس‌های اصلی) متصل کردند. در طی آموزش، یکی از هوش‌های مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بدنبال فریب دیگری با نمایش تصاویر متفاوت نسبت به نمونه‌های اصلی بود.

در طی این آزمایش، مدل مخصوص بازسازی تصاویر دائما در حال تحلیل تصاویر بود تا بتواند تغییرات در آن‌ها را تشخیص دهد و متوجه شود با یک تصویر ویرایش شده روبه‌رو است یا خیر. در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نهایت این سیستم توانست تمام تصاویر ویرایش شده را شناسایی کند که از عملکرد بهتر آن نسبت به سایر شبکه‌های عصبی خبر می‌دهد.

دانشمندان در هنگام آزمایش‌ها سعی کردند به صورت دستی سیستم را هک کرده و تصاویر ویرایش شده را به آن نشان دهند که تمام آن‌ها از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سوی هوش مصنوعی رد شدند.

- تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریامهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم نمایندگی شما آیا منطقه شهرک ردانی پور شاهین شهر کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک ردانی پور شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone