🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26866.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

با استفاده از ویژگی AR Doodle می‌توانید به سلفی‌های خود انیمیشن اضافه کنید

قلم گلکسی نوت 10 یا S Pen‌ جدید سامسونگ تنها یک کنترل از راه دور گوشی نیست. سامسونگ در رونمایی از پرچمدار جدید خود نشان داد که S Pen جدید در زمینه‌ی واقعیت افزوده یا ...

قلم گلکسی نوت 10 یا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - S Pen‌ جدید سامسونگ تنها یک کنترل از راه دور گوشی نیست. سامسونگ در رونمایی از پرچمدار جدید خود نشان داد که S Pen جدید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - در زمینه‌ی واقعیت افزوده یا AR هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در حین استفاده از دوربین گلکسی نوت 10 می‌توانید قلم آن را بیرون بیاورید و به صحنه‌ای که نمایش داده می‌شود انیمیشن و نقاشی‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - مختلفی اضافه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - کنید. سامسونگ این ویژگی جالب - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - AR Doodle نامیده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان

برای استفاده از ویژگی AR Doodle کاربر ابتدا باید یک عکس یا ویدیو از سوژه‌ی خود داشته باشد و سپس متن یا دیگر افکت‌های مد نظر خود را به آن اضافه کند. نوت 10 همه‌ی افکت‌هایی که به فضاهای خاص تصویر اضافه شده را به خاطر سپرده و ردیابی می‌کند؛ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - به این معنی که اگر تصویری از یک اتاق داشته باشید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - و بعد از رسم نقاشی یا افکت‌های مختلف - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - به آن اتاق آن را ترک کنید، با بازگشت به آنجا همه‌ی نقاشی‌ها و افکت‌ها باز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - خواهند گشت.

این اپلیکیشن همچنین توانایی تشخیص چهره هم دارد، بنابراین هر شکلی که به تصویر سوژه (یا صورت خودتان در حین سلفی) اضافه کنید با تکان خوردن دوربین روی چهره ثابت خواهند ماند. از آنجایی که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - افکت‌ها و نقاشی‌های اضافه شده به تصویر همیشه ثابت‌اند، می‌توانید به راحتی با چرخاندن دوربین آن‌ها را از زوایای مختلف تماشا کنید.

به طور کلی ویژگی AR Doodle را می‌توان یکی از آن ویژگی‌های سرگرم کننده دانست - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چمخاله استان گیلان - که در نوت 10 می‌تواند مخاطبین خاص خودش را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone