🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35044.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه فناوران رایانه: آینده بازار لپ تاپ غیرقابل پیش‌بینی است

با وجود کاهش ده درصدی واردات لپ تاپ، قیمت این محصول نه تنها کاهش نیافته بلکه روز به روز بالاتر می‌رود و از یک کالای لوکس تبدیل به یک کالای سوپرلوکس شده و مدل‌های اقتصادی ...

با وجود کاهش ده درصدی واردات لپ تاپ، قیمت این محصول - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - نه تنها کاهش نیافته بلکه روز به روز بالاتر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - می‌رود و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - از یک کالای لوکس تبدیل به یک کالای سوپرلوکس شده و مدل‌های اقتصادی آن کمتر از 2 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - میلیون تومان هم نیست. تعرفه واردات لپ تاپ در روزهای اخیر به علت  تولید نه‌چندان مناسب این کالا در داخل کشور از 15درصد به 5 درصد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - تقلیل یافته ولی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - نوسانات نرخ ارز باعث شده که این کاهش به چشم نیاید و کسی هم از آینده بازار این کالا خبردار نیست، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - حتی رئیس اتحادیه فناوران رایانه.

به گفته کارشناسان بازار ایران در ماه نیاز به 35 الی 40 هزار لپ‌تاپ دارد و سهم مدل‌هایi3 و i7 سی در صد است و مدل‌های i5 چهل درصد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

با این وجود حتی لپ‌تاپ‌های i3 که به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - نوعی مدل دانشجویی به حساب می‌آیند هم حول 2 میلیون تومان قیمت گذاری شده‌اند و بنا به گفته «مهدی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - میرمهدی» رئیس اتحادیه فناوران رایانه این نرخ‌ها احتمالا بالاتر هم می‌رود. او به دیجیاتو می‌گوید:

«لپ تاپی به کشور وارد نمی‌شود که این کاهش تعرفه روی آن تاثیر بگذارد و در صورت وارد شدن در ماه‌های آینده هم با وجود این کاهش، افزایش نرخ ارز را به احتمال زیاد خواهیم داشت که تاثیرش در بازار به چشم خواهد خورد. کسی از فعالان صنف نمی‌تواند با دلارهای 8 هزار تومانی هم لپ تاپ وارد کند و اجناس در حال حاضر مغازه‌ها هم در بازار سرد لپ تاپ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - باقی مانده‌اند و قدرت خرید مردم روز به روز کمتر می‌شود.»

به گفته او کاهش تعرفه صرفا منجر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - می‌شود تا پولی که قبلا به جیب قاچاقچی می‌ رفت، نصیب دولت شود و فکری به حال اوضاع بازار نابسامان رایانه و متعلقات آن کند که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - به تعبیر میرمهدی یکی از نیازهای اصلی کشور است:

«با اینکه گفته شده ارز دولتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - یا همان دلار 4200 تومانی به کالاهای ما هم به زودی اختصاص می‌یابد اما هنوز بعد از گذشت چندین هفته از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - این وعده، هیچ چیزی عملی نشده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - و راه اندازی سامانه‌هایی همچون نیما هم دردی را برای مشکل واردکنندگان دوا نکرده است. حقیقت اینست که از شکایت و گله - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - خسته شدیم و دولت خود بهتر از ما وضعیت اسفناک بازار ما را می‌داند.»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

رئیس اتحادیه فناوران رایانه باور دارد که بازار خرید و فروش موبایل به دلیل تصویب قانون رجیستری مثل لپ‌تاپ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - چندان با بحران گرانی سرسام‌آور مواجه نشده است اما پیش بینی می‌کند که این بلا سر بازار موبایل هم به زودی بیاید و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - دلایل آن را مسائلی چون کاهش واردات و تحریم‌شدن شرکت‌های ایرانی عنوان می‌کند:

«درحال حاضر نه من و نه هیچ کارشناس دیگری نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد که آیا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - الان زمان مناسبی برای خرید لپ‌تاپ است یا خیر. مشکل اصلی ما هم سیاست‌های فعلی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - دولت است. درحال حاضر دولت به هیچ واردکننده‌ای اجازه نمی‌دهد اعتباری خرید کند تا قیمت تمام‌شده کمتر شود. امروز برای واردات ۵٠‌هزار دلار قطعه باید معادل ریالی آنها پول به بانک آن واریز شود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - و علاوه بر آن، ٣۵‌درصد از فاکتور نیز باید به‌عنوان تعهد واردات کالا نزد بانک بماند تا جنس وارد و ترخیص شود. تمام این موارد دست به دست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - هم می‌دهد تا قیمت این کالا به طرز عجیبی بالا برود.»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

کارشناسان باور دارند که سختگیری‌های فعلی برای واردکنندگان راه قاچاق را باز می‌کند و تلاش‌های دولت برای مبارزه با قاچاق کالا را ناکام می‌گذارد. مسئولان مدعی می‌شوند که با ارز ۴٢٠٠ تومانی می‌شود کالا وارد کرد، اما فعالان صنف می‌گویند این ادعا درست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - نیست و اظهار دارند درواقع هیچ ارزی وجود ندارد و اگر هم سفارشی در سامانه نیما برای وارد کردن کالا ثبت می‌شود، فرجامش مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone