تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27258.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آیا سیستم عامل اختصاصی هواوی واقعاً تهدید امنیتی است؟

گوگل امروز اعلام کرد که تحریم هواوی برای استفاده از سیستم عامل اندروید، حتی می تواند امنیت آمریکا را هم به خطر بیندازد، اما این موضوع با ماهیت اپن سورس اندروید و مواضع قبلی گوگل ...

گوگل امروز اعلام کرد که تحریم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - هواوی برای استفاده از سیستم عامل اندروید، حتی می تواند امنیت آمریکا را هم به خطر بیندازد، اما این موضوع با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - ماهیت اپن سورس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - اندروید و مواضع قبلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - گوگل در تناقض است.

گوگل تلاش می کند از تحریم های دولت آمریکا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - علیه شرکت های چینی و به خصوص هواوی معاف شود. به گفته آنها سیستم عامل بومی هواوی (که مبتنی بر اندروید است) تهدید امنیتی محسوب می شود و دو نوع اندروید را در جهان رواج می دهد: یکی نسخه اصلی و دیگری نسخه هیبریدی.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل

ادعای گوگل بر این اساس بیان شده که این سیستم عامل هیبریدی یا ترکیبی احتمالاً نقص های امنیتی بیشتری داشته و گوشی های هواوی آسیب پذیر تر خواهند بود. گوگل می گوید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - «هدف اصلی ما حفظ امنیت میلیون ها کاربر گوشی های هواوی در ایالات متحده و دیگر بخش های جهان است.» اما تناقض کجاست؟

گوگل از قطع همکاری با هواوی زیان می بیند

همه می دانیم که قطع دائم همکاری گوگل و هواوی، زیان مالی قابل توجهی را برای این شرکت آمریکایی به همراه خواهد داشت. نگرانی امنیتی گوگل هم اگرچه مبهم است، اما احتمالاً به این نکته مربوط می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - شود که سیستم عامل انشعابی هواوی از اندروید، بدون سرویس گوگل پلی پروتکت به دست کاربران می رسد. این نرم افزار به اسکن دائم برنامه ها و جلوگیری از ورود اپ های مخرب به دستگاه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - های اندرویدی کمک می کند.

با توجه به اینکه هواوی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های موبایل در جهان است، این موضوع می تواند کاربران گوشی های این شرکت و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - افرادی که با آنها در ارتباط هستند را هم در معرض خطر قرار دهد. مسئله این است که ادعای گوگل نه تنها برای هواوی، که برای تمام شرکت هایی که از سیستم عامل مبتنی بر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - اندروید و بدون گوگل بهره می برند صدق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - می کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل

مهم تر اینکه گوگل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - قبلاً نظرات دیگری را در مورد نحوه استفاده از اندروید توسط دیگر شرکت ها بیان کرده بود. پس از جریمه 5 میلیارد دلاری گوگل توسط اتحادیه اروپا به خاطر انحصارطلبی، یعنی مجبور کردن شرکت ها به نصب برخی اپ ها از جمله جیمیل، سرچ و گوگل پلی در گوشی های اندرویدی، غول نرم افزاری دنیا به دفاع از عملکرد خودش پرداخت.

گوگل در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - آن زمان اعلام کرد شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - های مختلف از جمله آمازون (با سیستم عامل فایر) در استفاده از اندروید کاملاً آزاد هستند، چون این سیستم عامل تحت مجوز اپن سورس منتشر شده است. «کن واکر» معاون ارشد بخش بین الملل گوگل در این رابطه گفت:

توافق ما با شرکت ها کاملاً اختیاری است. هر کسی می تواند از اندروید بدون گوگل استفاده کند. خودتان همین حالا کل سیستم عامل را به رایگان دانلود کنید و یک گوشی بسازید. اکثر شرکت ها مثل آمازون همین کار را می کنند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل

«ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل هم در مورد نسخه های مختلف گوگل اعلام کرد:

هیچ سازنده ای مجبوز نیست با پیشنهادات ما موافقت کند. آنها می توانند اندروید را به هر شکلی که می خواهند تغییر دهند، مثل کاری که آمازون روی تبلت های فایر انجام می دهد.

شاید نگرانی در مورد هواوی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - و تعجیل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - این شرکت برای توسعه سیستم عامل اختصاصی برای صدها میلیون دستگاه و عرضه آپدیت های امنیتی کاملاً به جا باشد، ولی گوگل بارها از اپن سورس بودن اندروید برای دفاع از عملکرد خودش استفاده کرده است؛ حالا با پیش کشیدن بحث امنیتی، می خواهد بزرگ ترین انشعاب اندروید در تاریخ گوشی های هوشمند را زیر سؤال ببرد.

این سیاست یک بام و دو هوای گوگل را نمی توان به راحتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - پذیرفت. به هر حال یا اندروید به عنوان یک سیستم عامل اپن سورس و ایمن در اختیار دیگر شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - ها قرار می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - گیرد تا آن را به دلخواه تغییر دهند، یا اینکه اندروید بدون گوگل به تهدید امنیتی جهانی بدل می شود. این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل - دو را نمی توان همزمان قبول کرد.

- تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خلخال استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone