🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10923.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تراشه پرچمدار بعدی کوالکام با نام اسنپدراگون ۸۹۸ و هسته Cortex-X2 از راه می‌رسد

چیپست پرچمدار بعدی کوالکام که اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود، احتمالا با نام اسنپدراگون ۸۹۸ به بازار می‌آید و از هسته Cortex-X2 بهره می‌برد که سرعت کلاک آن به ۳.۰۹ گیگاهرتز می‌رسد. منبع آگاه ...

چیپست پرچمدار بعدی کوالکام که اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود، احتمالا با نام اسنپدراگون ۸۹۸ به بازار می‌آید و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - از هسته Cortex-X2 بهره می‌برد که سرعت کلاک آن به ۳.۰۹ گیگاهرتز می‌رسد.

منبع آگاه و معتبر شبکه اجتماعی چینی ویبو با نام کاربری Ice Universe اعلام کرده چیپست پرچمدار بعدی کوالکام با شماره مدل SM8450 در دست ساخت قرار دارد. او مدعی است که سرعت کلاک این تراشه را دیده، در نتیجه احتمالا اسنپدراگون ۸۹۸ به‌صورت نمونه اولیه روی یک محصول - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - کار گذاشته شده تا کوالکام متوجه شود که تا چه اندازه می‌تواند ضمن حفظ دمای دستگاه فرکانس آن را بالا ببرد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان

با توجه به اینکه انتظار داریم سامسونگ تولید اسنپدراگون ۸۹۸ را با فناوری ۴ نانومتری خود برعهده بگیرد، می‌توانیم پیش‌بینی افزایش توان و بهینگی مصرف انرژی را داشته باشیم. کوالکام ممکن است مثل گذشته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - هسته سفارشی Kryo 780 را که مبتنی بر Cortex-X2 طراحی می‌شود به کار ببندد تا به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - سرعت‌های بالاتر از ۳ گیگاهرتز دست یابد. قبلا در گزارشی گفته شده بود که اسنپدراگون ۸۹۸ می‌تواند پیکربندی هسته‌ای زیر را داشته باشد:

  • یک هسته Kryo 780 مبتنی بر Cortex-X2
  • سه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - هسته Kryo 780 مبتنی بر Cortex-A710
  • دو هسته Kryo 780 مبتنی بر Cortex-A510 (احتمالا با سرعت فرکانس بالا)
  • دو هسته Kryo 780 مبتنی بر Cortex-A510 (احتمالا با سرعت فرکانس پایین)

فرآیند تولید ۴ نانومتری سامسونگ می‌تواند به افزایش توان اسنپدراگون ۸۹۸ کمک کند، اما کوالکام برای نسخه پلاس همین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - تراشه احتمالا به سراغ فرآیند تولید ۴ نانومتری TSMC خواهد رفت. TSMC نمی‌تواند اسنپدراگون ۸۹۸ را برای - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - کوالکام - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - تولید کند چون خطوط تولید آن با سفارشات اپل پر شده، اما این شرکت در نیمه دوم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسالم استان گیلان - سال آینده قابلیت همکاری برای ساخت نسخه پلاس را پیدا می‌کند.

این غول تراشه‌ساز ساکن سن دیگو احتمالا در ماه دسامبر از چیپست پرچمدار بعدی خود پرده برمی‌دارد و اولین محصولات با این تراشه خیلی زود راهی بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone