🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10926.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

AMD سال آینده پردازنده‌های رایزن Zen 4 و گرافیک‌های RDNA 3 را وارد بازار می‌کند

به نظر می‌رسد رقابت در دنیای پردازنده‌ها و گرافیک‌ها روزبه‌روز شدیدتر می‌شود. پس از اینکه دیروز اینتل از نقشه راهش برای چند سال آینده خبر داد و از برنامه‌هایش برای رهبری مجدد بازار در سال ...

به نظر می‌رسد رقابت در دنیای پردازنده‌ها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - و گرافیک‌ها روزبه‌روز شدیدتر می‌شود. پس از اینکه دیروز اینتل از نقشه راهش برای چند سال آینده خبر داد و از برنامه‌هایش برای رهبری مجدد بازار در سال ۲۰۲۵ گفت، حالا نوبت به AMD رسیده تا علاقه‌مندان را با برنامه‌هایش آشنا کند. این کمپانی از عرضه پردازنده‌های رایزن مبتنی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - بر معماری Zen 4 و همچنین گرافیک‌های رادئون RX با معماری RDNA 3 در سال آینده میلادی خبر داده است.

مدیرعامل AMD، دکتر «لیزا سو» این اطلاعات را در جلسه مربوط به گزارش مالی سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ شرکت تحت مدیریت اعلام کرده. معماری Zen 4 و RDNA 3 زیرساخت نسل بعدی پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک AMD را تشکیل می‌دهند و ظاهرا این کمپانی در سال آینده هم عملکرد طوفانی خواهد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - داشت.

AMD سال آینده تنها از یک سری پردازنده رونمایی نمی‌کند، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - بلکه با دو خانواده CPU روبه‌رو خواهیم شد. یکی از این سری‌ها مبتنی بر معماری Zen 3 با 3D V-Cache خواهد بود و دیگری، با نام «رافائل» تحت معماری Zen 4 از راه می‌رسد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان

به گفته سو، پردازنده‌های رایزن مبتنی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - بر Zen 4 لیتوگرافی ۵ نانومتری خواهند داشت:

«ما در مسیر رونمایی از نسل آینده محصولاتمان در سال ۲۰۲۲ قرار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - داریم که شامل پردازنده‌های Zen 4 مبتنی بر لیتوگرافی ۵ نانومتری و GPUهای RDNA 3 می‌شود.»

انتظار داریم نسل آینده کارت‌های گرافیک AMD با نام احتمالی رادئون RX 7000 با قدرت فوق‌العاده بالایی از راه برسند و همچنین اولین گرافیک‌ها با طراحی ماژول مولتی‌چیپ (MCM) باشند.

به گفته AMD، مشکلات کمبود تراشه تا پایان ۲۰۲۱ ادامه دارد اما با شروع ۲۰۲۲ وضعیت بهبود می‌یابد. با وجود چنین موضوعی، به باور سو شرکت تحت مدیریتش همچنان در نیمه دوم ۲۰۲۱ به رشد در بازار ادامه می‌دهد.

در حالی AMD سال آینده به سراغ پردازنده‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - ۵ نانومتری می‌رود که اینتل هنوز نتوانسته پردازنده‌های ۷ نانومتری را روانه بازار کند، البته این شرکت به سراغ فناوری جدیدی می‌رود که استفاده از عبارت نانومتر در آن کمی متفاوت‌تر از روش مرسوم بازار است.

گفته می‌شود انویدیا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - هم برای کارت‌های گرافیک سری RTX 40 به سراغ معماری «ایدا لاولیس» و لیتوگرافی ۵ نانومتری می‌رود، هرچند این احتمال وجود دارد که چنین برنامه‌ای بخاطر قدرت پایین‌تر نسبت به معماری RDNA 3 لغو شود. برنامه انویدیا هرچه که باشد، در آینده رقابت جذابی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تالش استان گیلان - را میان GPUهای این کمپانی و AMD شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone