🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10910.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اوپو واچ ۲ با طول عمر باتری ۱۶ روزه و چیپست اسنپدراگون ۴۱۰۰ معرفی شد

ساعت هوشمند «اوپو واچ ۲» با طراحی شبیه اپل واچ، مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۱۰۰ کوالکام و طول عمر باتری چشمگیر ۱۶ روزه در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری با پشتیبانی LTE و مدل ...

ساعت هوشمند «اوپو واچ ۲» با طراحی شبیه اپل واچ، مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۱۰۰ کوالکام و طول عمر باتری چشمگیر ۱۶ روزه در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری با - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - LTE و مدل دیگر ۴۲ میلی‌متری با پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - بلوتوث معرفی شد.

اوپو واچ ۲ به جای رابط کاربری اختصاصی گوگل یعنی WearOS از رابط - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - کاربری اختصاصی اوپو یعنی ColorOS بهره - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌برد. نسل قبلی ساعت هوشمند اوپو سرانجام با سیستم عامل WearOS و دسترسی به «گوگل پلی استور» در خارج از چین عرضه شد، اما هنوز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - مشخص نیست که اوپو واچ ۲ در آینده در کدام بازارها عرضه شود. همچنین ممکن است اوپو با همکاری گوگل و سامسونگ برای ارائه سیستم عامل مشترک WearOS 3.0 در نظر داشته باشد نسخه جهانی ساعت هوشمندش را با این سیستم عامل عرضه کند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

به نظر می‌رسد چشمگیرترین ویژگی ساعت‌های هوشمند آینده شرکت اوپو، عمر باتری ۱۶ روزه آن است. طبق اعلام این گزارش، در زمان استفاده معمولی، اوپو واچ ۲ با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا چهار روز دوام داشته باشد. همچنین این ساعت از تراشه پوشیدنی اسنپدراگون ۴۱۰۰ شرکت کوالکام بهره می‌برد که بدون شک نسبت به نسخه قبلی با تراشه اسنپدراگون ۳۱۰۰ یک پیشرفت بزرگ برای آن محسوب - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌شود.

اوپو واچ ۲ در اندازه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود و از نمایشگر اولد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - خمیده با نرخ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - تازه‌سازی ۶۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ بهره می‌برد. همچنین هر دو مدل این دستگاه پوشیدنی از قابلیت‌هایی مانند eSIM اختیاری و سنسور‌های نظارت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - ضربان قلب، خواب و اکسیژن خون برخوردار خواهند بود. علاوه بر این مدل ۴۲ میلی‌متری کوچک‌تر برای افرادی که به LTE نیازی ندارد، فقط با قابلیت اتصال بلوتوث نیز ارائه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - خواهد شد.

پیش فروش اوپو واچ ۲ هم اکنون در کشور چین انجام می‌شود و زمان عرضه آن برای تاریخ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - ۱۵ مرداد ماه تعیین شده است. قیمت آن از حدود ۲۰۰ دلار برای نسخه بلوتوثی ۴۲ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - میلی‌متری آغاز می‌شود و نسخه‌های LTE به ترتیب اندازه خود (۴۲ و ۴۶ میلی‌متر) حدود ۲۳۱ و ۳۰۸ دلار قیمت خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone