🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10905.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی رسما از گوشی‌های P50 و P50 پرو رونمایی کرد

پس از ماه‌ها انتظار و تاخیرهای مداوم، سرانجام هواوی در رویداد امروز خود از گوشی‌های P50 و P50 پرو رونمایی کرد. پرچمدارهای هواوی از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برند و به دوربین‌های باکیفیتی مجهز شده‌اند. طبق ...

پس از ماه‌ها انتظار و تاخیرهای مداوم، سرانجام هواوی در رویداد امروز خود از گوشی‌های P50 و P50 پرو رونمایی کرد. پرچمدارهای هواوی از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برند و به دوربین‌های باکیفیتی مجهز شده‌اند.

طبق اعلام هواوی هر دو دستگاه سری P50 - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - بهره می‌برند و تنها دستگاه P50 پرو از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه‌ها از اسپیکر استریو و استاندارد IP68 بهره می‌برند که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند. علاوه بر این، برخی شایعات مربوط به این گوشی‌ها درست بوده و هیچ کدام از آن‌ها از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کنند.

مشخصات فنی هواوی P50

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان

هواوی P50 از نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد با نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی به پردازنده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده. علاوه بر این، پرچمدار جدید هواوی از - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - ۸ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - حافظه رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان

ماژول دوربین سه‌گانه دستگاه نیز شامل سنسور اصلی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با تثبیت - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - کننده OIS می‌شود. همچنین این دستگاه از زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۵۰ برابر پشتیبانی می‌کند. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که وظیفه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی را برعهده دارد. ظرفیت باتری گوشی ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده که مانند نسخه پرو از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند اما فاقد شارژ بی‌سیم است.

مشخصات فنی هواوی P50 پرو

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان

هواوی P50 پرو از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد دارای انحنا بهره می‌برد که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی از ویژگی XD Fusion پرو بهره می‌برد که یک سیستم تلفیق تصویر است و می‌تواند نور جمع‌آوری شده را در مقایسه با P40 پرو دو برابر کند. همچنین می‌تواند محدوده دینامیکی آن را تا ۲۸ درصد افزایش دهد.

علاوه بر این، هواوی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - نسخه پرو پرچمدار جدید خود را در دو نسخه مختلف با پردازنده‌های کرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - ۸۸۸ به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین این گوشی در چندین پیکربندی از جمله ۸ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. فضای ذخیره‌سازی گوشی نیز از طریق کارت NM تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان

ماژول دوربین چهارگانه پشت گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - مگاپیکسلی، سنسور مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - تثبیت کننده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - تصویر OIS و زوم ۳.۵ برابر می‌شود. دوربین اصلی همچنین از زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند. برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز هواوی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی درنظر گرفته است. ظرفیت باتری دستگاه نیز ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

هواوی P50 در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - و نسخه پرو آن در پنج رنگ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - مشکی، سفید، طلایی، صورتی و آبی در دسترس خواهد بود. سری هواوی P50 همچنین اولین دستگاه‌های پرچمدار این شرکت محسوب می‌شوند - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - که بطور پیش فرض از سیستم - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - عامل اختصاصی HarmonyOS 2 بهره می‌برند.

در نهایت باید عنوان کرد که هواوی قصد دارد سری P50 - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - خود را در دسترس تمام مصرف‌کنندگان سراسر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - جهان قرار - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - دهد که می‌توان گفت دلیل پشتیبانی آن از شبکه 4G هم همین دلیل - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسدآباد استان همدان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone