🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10921.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش پلی استیشن ۵ از مرز ۱۰ میلیون دستگاه گذشت

با وجودی که به دلیل کمبود جهانی تراشه، عرضه آخرین نسل کنسول‌ بازی سونی یعنی پلی استیشن ۵ با مشکلات روبرو بود، اما این شرکت اعلام کرده تاکنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از آن ...

با وجودی که به دلیل کمبود جهانی تراشه، عرضه آخرین نسل کنسول‌ بازی سونی یعنی پلی استیشن ۵ با مشکلات روبرو بود، اما این شرکت اعلام کرده تاکنون بیش - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - از ۱۰ میلیون دستگاه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - آن را به فروش رسانده است.

سونی سال گذشته پلی استیشن ۵ را به بازار عرضه کرد و اکنون از طریق توییتر و همچنین پست وبلاگ خود اعلام کرده که تا تاریخ ۲۷ تیر ماه بیش از ۱۰ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - میلیون دستگاه از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - نسل جدید کنسول محبوب خود را در سراسر جهان به فروش رسانده‌ است. با این حساب، پلی استیشن ۵ سریع‌ترین میزان فروش را در تاریخ کنسول های فروخته شده سونی از آن خود کرده است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان

بدون شک اگر مشکلات مربوط به عرضه دستگاه‌ها مانند کمبود تراشه و شیوع ویروس کرونا، شرکت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - سونی را تحت تاثیر خود قرار نمی‌داد، رقم اعلام شده از سوی این شرکت بسیار بیشتر بود. همچنین باید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - در نظر داشت که کنسول سونی در چین که بازار اصلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - آن محسوب می‌شود تا اوایل اردیبهشت ماه سال جاری عرضه نشده بود.

سونی در بیانیه خود از تلاش‌های تیم توسعه محصول، تیم مهندسی سخت افزار و عملیات و همچنین تیم‌های عملیات تجاری خود در سراسر جهان برای دستیابی به این نقطه مهم قدردانی کرد. سونی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - همچنین از این فرصت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده و اشاره کرد که - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - بازی‌های انحصاری بیشتری مانند God of War: Ragnarok، Gran Turismo 7 و Horizon Forbidden West به این کنسول خواهند آمد. همچنین به بازی‌های مورد انتظار دیگری - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - مانند Battlefield 2042، DEATHLOOP و Far Cry 6 اشاره شد که برخی از آن‌ها امسال و برخی دیگر سال آینده عرضه خواهند شد.

در نهایت، سونی عنوان کرد که همچنان در حال کار روی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - بهبود عرضه کنسول خود برای سراسر جهان است و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - نمی‌تواند برای روزی که پلی استیشن ۵ به راحتی در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد، صبر داشته باشد. در حال حاضر قیمت نسخه دیجیتال کنسول پلی استیشن ۵ که از درایو نوری پشتیبانی نمی‌کند ۳۹۹ دلار و قیمت نسخه دیگر این کنسول با درایو نوری ۴۹۹ دلاری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone