🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10925.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

با حکم رئیس جمهور، «حسن هاشمی» رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد

حسن روحانی بنا به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی، مهندس سید حسن هاشمی را برای مدت سه سال به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب کرد. او در انتخابات ...

حسن روحانی بنا به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی، مهندس سید حسن هاشمی را برای مدت سه سال به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب کرد. او در انتخابات نصر کشوری ۲۱۲ رای آورده بود و نفر سوم در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - بین اعضای برگزیده شده بود و پیش از این نایب رئیس اول سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور محسوب می‌شد.

متن حکم رئیس جمهوری برای ریاست حسن هاشمی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس سیدحسن هاشمی

در اجرای ماده (۶۱) - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - و (۶۶) آیین‌نامه اجرایی مواد (۲) و (۱۷) قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای مصوب ۱۳۸۴.۴.۲۱ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - هیأت محترم وزیران و مصوبه جلسه پنجاه و سوم مورخ ۱۳۹۷.۷.۳۰ شورای عالی فضای مجازی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم ارتباطات و فناوری - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - اطلاعات، به موجب این حکم برای مدت سه سال به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - عنوان «رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - انجام شایسته وظایف محوله در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان

حسن هاشمی بیش از ۲۵ سال است که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند و پیش از این ریاست سازمان نظام صنفی خراسان رضوی را نیز بر عهده داشته است. او در سمت‌های دیگری چون نایب رئیس اتحادیه رایانه مشهد، عضو شورای علمی-فناوری پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات را نیز تجربه کرده است و هم‌اکنون ریاست هیئت مدیره شرکت گرین وب را برعهده دارد. گفتنیست هاشمی بیش از ۶ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - سال است که در شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - کشور مشغول به فعالیت است. او مسئول کمیته اجرایی الکامپ بیست و چهارم هم بوده و پیش‌تر  در نقش عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور هم فعالیت کرده است.

با وجود حضور نصر کشور به عنوان یکی از اعضای کمیسیونی که در طرح صیانت مجلس قصد ایجاد آن در دل مرکز ملی فضای مجازی وجود دارد، اهمیت این سازمان بیش از - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - پیش شده چرا که تقریبا تنها بازیگر بخش خصوصی حاضر در این کمیسیون به شمار می‌رود.

هاشمی پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود که رشد اکوسیستم استارتاپی باید در همه سطح کشور به صورت فراگیر پیش برود: «در ایران چرخه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - اکوسیستم های استارتاپی چون پروژه های خود را در سطح کشور تست می‌کنند در استان های بزرگ استارتاپ ها خوب رشد کردند و تا حدی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - به موازات تهران جلو می آیند اما فاصله وجود دارد.تیم های استارتاپی در شهرستان تمرکز دانش بنیانی زیادی دارند. در تهران این استارتاپ ها خیلی سریع شکل می‌گیرند و رشد میکنند و شاید خیلی سریع هم ریزش داشته باشند.» - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - او همچنین معتقد بود که باید رویداد الکامپ و الکام استارز از هم جدا شود و همچنین ناگفته نماند اساسا با برگزاری الکامپ در این روزها توسط نصر تهران مخالفت کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone