🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10906.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

می میکس ۴ شیائومی با دریافت تاییدیه TENAA یک قدم به معرفی نزدیکتر می‌شود

تاکنون گزارش‌ها و اخبار متعددی درباره «می میکس ۴» شیائومی منتشر شده و حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه TENAA در چین شده است که خبر از معرفی آن در آینده نه چندان دور ...

تاکنون گزارش‌ها و اخبار متعددی درباره «می میکس ۴» شیائومی منتشر شده و حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه TENAA در چین شده است که خبر از معرفی آن در آینده نه چندان دور می‌دهد.

انتظار می‌رود شیائومی ماه آینده از گوشی پرچمدار می میکس ۴ رونمایی کند. در گزارشات اخیر، مشخصات این گوشی با شماره مدل M2016118C منتشر شده بود و اکنون مشخصات دستگاهی با همان شماره مدل در پایگاه داده TENAA مشخص شده است که به دو پیکربندی متفاوت این گوشی پرچمدار اشاره دارد.

طبق مستندات ارائه شده گوشی می میکس ۴ شیائومی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران - در گزینه‌های ۸ گیگابایت حافظه رم و۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، همچنین ۱۲ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران - حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت. هر چند طبق این گزارش مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این گوشی پرچمدار در نسخه دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز وارد بازار شود.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران

طبق شایعاتی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران - که تاکنون منتشر شده،، انتظار می‌رود شیائومی می میکس ۴ با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد دارای انحنا با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شود. براساس اطلاعاتی که تاکنون از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشیم.

همچنین احتمالا این گوشی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران - با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران - ۱۲۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۷۰ واتی یا ۸۰ واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران - در پنل پشتی این موبایل ۲۲۶ گرمی نیز احتمالا شاید ماژول دوربین سه گانه خواهیم بود که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1s می‌شود.

شیائومی احتمالا گوشی پرچمدار تمام صفحه می میکس ۴ را در کنار محصولات دیگری - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نور استان مازندران - از جمله تبلت می پد ۵، گوشی می CC 11 و رابط کاربری MIUI 13 اواخر مرداد یا اوایل شهریور در چین معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر النا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر یک سوالی دارم شرکت شما تمیشان نور اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در تمیشان شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آرام دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** ظرفشویی اسنوا SWD-141 شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی نور مازندران ناتل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone