🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29982.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل بسته‌های ترکیبی FMC ارائه کرد

شاتل موبایل خدمات همگرا و ترکیبی سیم کارت تلفن همراه و اینترنت ثابت ADSL2+ را به کاربران اینترنت پرسرعت در قالب ۴ بسته متنوع ارائه کرد. روابط عمومی شاتل موبایل خبر می‌دهد که بسته‌های Fixed-Mobile ...

شاتل موبایل خدمات - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همگرا و ترکیبی سیم کارت تلفن همراه و اینترنت ثابت ADSL2+ را به کاربران اینترنت پرسرعت در قالب ۴ بسته متنوع ارائه کرد.

روابط عمومی شاتل موبایل خبر می‌دهد که بسته‌های Fixed-Mobile Convergence با نام اختصاری FMC شاتل، شامل اشتراک اینترنت ADSL2+ شاتل با سرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و سیم‌کارت نسل چهارم شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G هستند که به همه نیازهای ارتباطی کاربران، شامل اینترنت همراه، اینترنت ثابت، پیامک و مکالمه در قالب یک اشتراک، پاسخ می‌دهند. این بسته‌ها، متناسب با نیاز‌های ارتباطی کاربران مختلف، برای استفاده در بازه‌های زمانی ۶ و ۱۲ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ماهه، طراحی و عرضه شده‌اند.

این بسته‌ها برای مشترکین با مصرف پایین، متوسط و بالا طراحی شده‌اند. برای مشترکین کم مصرف، بسته FMC شماره یک شاتل وجود دارد که کاربران با پرداخت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ماهیانه ۱۰ هزار تومان، علاوه بر یک اشتراک اینترنت پرسرعت ADSL2+ با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه به همراه ۲۴ گیگابایت ترافیک ۶ ماهه با تخصیص ماهیانه ۴ گیگابایت، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از یک سیم کارت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نسل چهارم شاتل موبایل با پوشش سراسری به همراه ۳ گیگابایت اینترنت همراه با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تخصیص ماهیانه ۵۰۰ مگابایت، ۱۲هزار دقیقه مکالمه شاتل موبایلی و ۱۲هزار پیامک درون شبکه ۶ ماهه بهره‌مند شوند.

از سوی دیگر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشترکین با مصرف متوسط نیز می‌توانند با انتخاب بسته FMC شماره دو شاتل و پرداخت ۸ هزار تومان آبونمان بیشتر ماهیانه نسبت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به بسته شماره یک، ترافیک ماهیانه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خدمات ADSL خود را با دو برابر افزایش به ماهیانه ۸ گیگابایت و ترافیک خدمات 3G/4G خدمات سیم کارت شاتل موبایل خود را با سه برابر افزایش به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ماهیانه یک و نیم گیگابایت برسانند.

بسته شماره سه FMC شاتل هم مخصوص مشترکین حرفه‌ای است که با پرداخت ماهیانه ۲۶ هزار تومان، می‌توانند از ماهیانه ۱۲ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیگابایت ترافیک خدمات اینترنت ثابت و ۳ گیگابایت ترافیک - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خدمات 3G و 4G سیم کارت شاتل موبایل با پوشش سراسری استفاده کنند.

تمامی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بسته‌های شماره یک تا سه خدمات FMC شاتل علاوه بر یک اشتراک ADSL2+ با سرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و یک سیم کارت 4G شاتل موبایل با پوشش سراسری - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و ترافیک اینترنت ثابت و سیار، به همراه ۱۲ هزار - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دقیقه مکالمه و ۱۲ هزار پیامک شاتل موبایلی و یک سال اشتراک رایگان خدمات فیلم و موسیقی مای اپس به ارزش ۱۴۴ هزار تومان عرضه می‌شوند.

در نهایت اما «بسته ویژه FMC شماره یک - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شاتل» با اعتبار زمانی ۱۲ ماهه شامل یک اشتراک ADSL شاتل با سرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه، ۴۸ گیگابایت ترافیک اینترنت ثابت با تخصیص ماهیانه ۴ گیگابایت، یک سیم کارت نسل - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چهار شاتل موبایل با پوشش سراسری و ۶ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیگابایت اینترنت 3G/4G با تخصیص ماهیانه نیم گیگابایت، ۶۰ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هزار دقیقه مکالمه و ۶۰ هزار پیامک شاتل موبایلی و اشتراک یک ساله خدمات فیلم و موسیقی مای اپس، با ۲۵ درصد تحفیف تا پایان پاییز ۹۷ و پرداخت ماهیانه ۷ هزار و ۵۰۰ تومان به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشترکین و متقاضیان عرضه می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره سیم کارت شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، خرید و فعال سازی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بسته های FMC می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به وب سایت شاتل مراجعه و یا با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰در سراسر کشور تماس بگیرند. - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - متقاضیان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و مازندران هم می‌توانند با شماره ۱۵۲۵ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژابیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ میشه بگید نمایندگی شما آیا دور و بر میدان شهرداری سهند سرویس دهی داره
پاسخ: بله در میدان شهرداری شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر نوگل نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
به راستی با تعمیرچی کردن ظرفشویی خودم، از خدماتشون غایب نبودم! خیلی خوب و قابل اعتماد بودن و به راحتی با من در ارتباط بودن. اینجوری بود که مشتری رو راضی کنی، الو فوق العاده هستن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone