🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29998.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل اولین ایستگاه یادگیری مجازی خود را افتتاح کرد

نخستین ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل در پادگان شهدای جوادنیای قزوین افتتاح شد. درپی تفاهم‌نامه امضا شده با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، در راستای رشد و ارتقاء توسعه فردی کارکنان وظیفه در دوره‌ خدمت ...

نخستین ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل در پادگان شهدای جوادنیای قزوین افتتاح شد.

درپی تفاهم‌نامه امضا شده با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - وظیفه، در راستای رشد و ارتقاء توسعه فردی کارکنان وظیفه در دوره‌ خدمت سربازی و ایجاد فرصت برابر آموزش برای همگان، اولین «ایستگاه یادگیری مجازی» ایرانسل در پادگان شهدای جوادنیای قزوین در فاز آزمایشی راه‌اندازی شد.

در «ایستگاه یادگیری مجازی» که به سخت افزارهای منطبق با استانداردهای لازم مجهز شده، دسترسی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به دوره‌های آموزشی در محیط پادگان از طریق بستر امن ارتباطی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ایرانسل (APN) - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای سربازان امکان پذیر است

تجهیزات مد نظر از داخل پادگان به سرورهای سامانه‌­های « لنز » و « دانا» ایرانسل ارتباط داده شده‌اند تا سربازان حاضر در این پادگان به صورت رایگان بر بستر اینترنت ایرانسل آموزش‌های لازم را ببینند.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

همچنین سربازان حاضر در این پادگان علاوه بر دسترسی به سامانه آموزشی در ایستگاه یادگیری مجازی، در سایر فضاهای پادگان نیز از طریق تبلت­‌ها و گوشی‎­های تلفن همراه بر بستر ارتباطی امن (APN) ایرانسل به محتوای آموزشی یادشده دسترسی خواهند داشت.

اینطور که ایرانسل اعلام کرده‌است کارکنان وظیفه می‌­توانند در محیط خارج از پادگان نیز با استفاده از سیم کارت ایرانسل و گوشی تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی خود به این دو سامانه دسترسی داشته باشند.

گفتنی‌ست در مردادماه گذشته ایرانسل و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه یک تفاهم‌نامه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - همکاری امضا کرده بودند که براساس آن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل و برنامه کاربردی دانا سامانه‌هایی باشند که به عنوان زیرساخت آموزشی برای ثبت نام، مطالعه و پیگیری پیشرفت دوره آموزشی در اختیار سربازان قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone