🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29999.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گیم پد بلک شارک شیائومی با ظاهر شبیه به نینتندو سوییچ معرفی شد

شیائومی از گیم پد 2.0 برای گوشی گیمینگ بلک شارک رونمایی کرده است. با نصب این گیم پد گوشی ظاهری شبیه به نینتندو سوییچ پیدا می کند. همان طور که از نام گیم پد مشخص ...

شیائومی از گیم پد 2.0 برای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گوشی گیمینگ بلک شارک رونمایی کرده است. با نصب این گیم پد گوشی ظاهری شبیه به نینتندو سوییچ پیدا می کند.

همان طور که از نام گیم پد مشخص است این محصول نسخه جایگزینی برای گیم پد اولیه شیائومی به حساب می آید که پیش از این در ماه آوریل معرفی شده بود. بر اساس تصاویر منتشر شده ظاهراً گیم پد بلک شارک جدید مشابه با دسته های جوی کان (کنترلر) نینتندو سوییچ به دو طرف گوشی وصل می شوند البته برای اتصال باید گوشی را در قاب ویژه ای که ارائه می شود قرار دهید.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

گیم پد بلک شارک یک جوی استیک و یک D-pad در سمت چپ و یک تاچ پد و کلید های ABXY در سمت راست دارد. هر دو بخش از کلیدهای تریگر بهره می برند و کلیدهای مثلثی کوچکی در پایین آنها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ها گفته شده که تمامی کلیدها قابل - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شخصی سازی هستند و می توانید برای بازی های مختلف کارکردهای دلخواه خود را برای آنها تعریف کنید.

اضافه کردن تاچ پد به این محصول یکی از بخش های جذاب گیم پد بلک شارک به شمار می رود، چرا که بیشتر گیم پدها جوی استیک دوم را به جای تاچ پد در نظر می گیرند. باتری تعبیه شده 340 میلی آمپر ساعتی است و شیائومی وعده کارکرد 40 ساعته با یک بار - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شارژ را داده است. ارتباط با گوشی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم از طریق بلوتوث 4.2 ممکن می شود.

قیمتی که شیائومی برای گیم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پد 2.0 در نظر گرفته 89 دلار است و از هم اکنون امکان خرید - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن از وبسایت بلک شارک فراهم شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone