🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29983.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیران حوزه شهر هوشمند از روسیه، سوییس، اسپانیا و هلند به تهران می آیند  

مشاور استراتژی و نوآوری مسکو و مدیر پروژه آزمایشگاه شهر هوشمند مسکو به همراه برخی مدیران و پژوهشگران بین المللی میهمانِ دومین «همایش و نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند» خواهند بود. رویدادی که در روزهای 19و ...

مشاور استراتژی و نوآوری مسکو و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مدیر پروژه آزمایشگاه شهر هوشمند مسکو به همراه برخی مدیران و پژوهشگران بین المللی میهمانِ دومین «همایش و نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند» خواهند بود. رویدادی که در روزهای 19و 20 آذرماه در برج میلاد به همت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران (فاوای شهرداری) برگزار می‌شود

«امیر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بیات» دبیر اجرایی دومین همایش و نمایشگاه بین المللی تهران هوشمند با اعلام این خبر افزود: «امسال هم همانند سال گذشته میزبان جمعی از فعالان و متخصصان دولتی و بخش خصوصی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از کشورهای مختلف در حوزه شهر هوشمند هستیم.»

به گفته بیات، آندری بلوزروف، مشاور استراتژی و نوآوری مسکو و دمیتری کاراندین، مدیر پروژه آزمایشگاه هوشمند این شهر با حضور در ایران و شرکت در این همایش به انتقال تجربیات - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود در خصوص روند توسعه شهر هوشمند در مسکو و چالش‌ها و فرصت‌های آن، مسیر رسیدن به شهر هوشمند و پروژه آزمایشگاه شهر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هوشمند مسکو سخنرانی خواهند کرد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بنا به گزارش روابط عمومی فاوای شهرداری تهران در این دوره از همایش، مدعوینی از سوییس، اسپانیا و هلند در قالب کارگاه‌های تخصصی به انتقال تجربیات خود در زمینه حرکت به سمت شهرهای هوشمند خواهند پرداخت. چند مورد از این کارگاه‌ها به شرح زیر اعلام شده است:

  • «فرانسس دومینگو» ، مدیر توسعه کسب و کار شرکت Worldsensing اسپانیا در کارگاهی آموزشی، در حوزه بهبود ترافیک با کمک پلتفرم جابجایی هوشمند سخن خواهد گفت.
  • «لارس مینث»، مدیر عامل Quantusec سوییس و عضو شورای جهانی شهرهای هوشمند نیز در کارگاه تاب آوری ساختارمند در شهر هوشمند که در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روز دوم همایش برگزار می‌شود، به ارائه تجربیات سوییس در پیشگیری و واکنش سریع در مواقع اضطراری خواهد پرداخت.
  • «آنتون لامبرتوس بوش» مدیرعامل شرکت MOVE Mobility هلند، در کارگاهی جانبی در خصوص بهبود ترافیک شهری به کمک تحلیل کلان داده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صحبت خواهد کرد.

نشست مدیران ارشد کلانشهرها در خصوص انتقال تجارب شهر هوشمند و کارگاه‌های تخصصی گوناگون از برنامه‌هایی است که در هر دو - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روز همایش برگزار می‌شود. همچنین جلسات مذاکره استارتاپ‌های شرکت کننده در همایش با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مدیران ارشد شهری فضای نوینی است که در این رویداد در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

موضوع تهران هوشمند مبحثی است که در یکی دو سال اخیر به صورت جدی وارد ادبیات سازمان‌ها و شرکت‌های گوناگون شده و به گفته «علی یقطین» رییس دبیرخانه تهران هوشمند، نیازمند یک همت ملی است. او پیش‌تر در گفتگوی خود با دیجیاتو به لزوم حضور شهروندان هوشمند تاکید داشته بود: «نهادهایی چون آموزش و پرورش، صدا و سیما، اپراتورها و بسیاری مکان‌های دیگر برای هوشمند سازی مردم نیاز به مشارکت با شهرداری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارند و برای رسیدن به واقعیت این هوشمندسازی، یک کار ملی لازم است.»

نمایشگاه تهران هوشمند با هکاتون چالش‌های نوآوری تهران هوشمند از هفته گذشته آغاز شد و شروع رسمی رویداد اصلی، فردا ساعت 9 صبح در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سالن همایش‌های برج میلاد خواهد بود. گفتنیست این نمایشگاه به مدت دو روز به کار خود ادامه خواهد داد و برندگان هکاتون نیز در همین رویداد مشخص خواهند شد و جوایز خود را به خانه خواهند برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone