🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29990.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سازمان فناوری اطلاعات API سامانه شاهکار را به استارتاپ‌ها می‌دهد

رییس سازمان فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم تحول دیجیتال و صنعت مخابرات ایران و در جمع خبرنگاران اعلام کرد این سازمان APIهای سامانه شاهکار خود را در اختیار 10 اپلیکیشن پربازدید و دو پیام رسان منتخب ...

رییس سازمان فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم تحول دیجیتال - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و صنعت مخابرات ایران و در جمع خبرنگاران اعلام کرد این سازمان APIهای سامانه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شاهکار خود را در اختیار 10 اپلیکیشن پربازدید و دو پیام رسان منتخب سروش و گپ قرار خواهد داد. «امیرناظمی» امیدوار است که این دیتاها در آینده به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تمامی استارتاپ‌ها داده شود و تاکید کرده که مسائل امنیتی پیرامون اعطای این اطلاعات رعایت شده است. 

به گزارش دیجیاتو، «امیر ناظمی» خبر داده که در فاز اولیه و پایلوت این طرح روزانه صد هزار - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ظرفیت در نظر گرفته شده و بعد از اتصال تمامی استارتاپ‌ها به این سیستم می‌توانند از اطلاعات بهره ببرند:

«بعد از اتصال این اپلیکیشن‌ها، آنها به پروتکلی وصل می‌شوند که در آن سقف میزان درخواست برای هر اپلیکیشن وجود - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد. در این پروتکل همچنین موارد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیگری ذکر شده تا جلوی هر نوع سواستفاده را بگیرد؛ تضمین‌هایی چون حریم خصوصی که بر مبنای آن هیچ استارتاپی حق ندارد این - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیتاها را در جایی ذخیره سازی کنند. همچنین - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امنیت ارتباطاتی هم لحاظ شده تا در حین دریافت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و استفاده از این دیتاها مشکلی پیش نیاید.»

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

ناظمی اظهار دارد که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی قانونی، به تمامی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ده اپلیکیشن پربازدید و پرکاربردی که به سازمان فناوری اطلاعات دعوت شده‌اند، درخواست شده که درخواست API خود را از طریق نامه رسمی و مراجع قانونی اعلام کنند. او تاریخ اضافه شدن - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این اپلیکیشن‌ها به این سامانه را ظرف یک ماه آینده اعلام می‌کند و می‌گوید که این تنها فاز اولیه اجرایی شدن طرح است:

«قصد داریم در آینده فین‌تک‌ها را وارد عرصه کنیم و با تعامل آنها مساله پرداخت قبوض گوناگون - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را حل نماییم. پیش بینی می‌کنیم که در مراحل بعدی این طرح، با تمامی استارتاپ‌ها همکاری داشته باشیم و ظرفیت‌های خود را گسترش دهیم.»

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

سامانه شاهکار، سامانه‌ای برای احراز هویت کاربران اینترنت در ایران است که توسط سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی تولید شده است. شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس‌هایی از قبیل سیم‌کارت‌ها، خطوط ثابت تلفن و اشتراک‌های اینترنت، PAP و SAP، Mobile Wi-Fi و غیره را دارد و در راستای هدف افزایش امنیت در این سرویس‌ها راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone