🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29988.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

بررسی اپلیکیشن اسنپ کیو؛ یک جایزه و صد هزار نفر

مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی یا همان بازی‌های سبک تریویا، این روزها جزو ترندهای محبوب اپلیکیشن‌های ایرانی هستند. احتیاجی به اثبات این حرف نیست، خودتان به جمعیت میلیونی و مشتاق کاربران کوییز آو کینگز نگاهی بیندازید. ...

مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی یا همان بازی‌های سبک تریویا، این روزها جزو ترندهای محبوب اپلیکیشن‌های ایرانی هستند. احتیاجی به اثبات این حرف نیست، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خودتان به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جمعیت میلیونی و مشتاق - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربران کوییز آو کینگز نگاهی بیندازید. حتی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در میان محصولات خارجی هم عنوانی مثل QuizUp در بین هموطنان‌مان طرفداران پر و پا قرصی دارد.

اما مدتی هست که نوبت به ترند جدیدی رسیده، یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی دیگر با دو تفاوت بزرگ: یکی شرکت‌کنندگانی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که تعدادشان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در هر رقابت به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد، و دیگری نام بزرگی که اپلیکیشن با خود به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یدک می‌کشد.

اسنپ کیو، محصول جدید و تازه نفس مجموعه بزرگ اسنپ، یک مسابقه آنلاین و نفس‌گیر در سبک تریویاست. اپلیکیشنی الهام گرفته از نمونه‌های خارجی، درست مثل خود اسنپ که آمده تعریف نویی از مسابقات آنلاین ارائه داده و پایه‌گذار استانداردهای جدیدی در سبک خودش باشد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
مسابقه با شمارش معکوس شروع می‌شود و هر مرتبه جوایز مختلفی دارد. در حال حاضر مسابقات اسنپ کیو روزی 2 بار در ساعت سه بعد از ظهر و 8 یا 10 شب برگزار می شوند.

هر شب رأس ساعتی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مقرر، ده ها هزار نفر وارد اسنپ کیو می‌شوند تا در یک - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مسابقه زنده و آنلاین شرکت کنند، و کلمه "زنده" یعنی همه اتفاقات در لحظه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌افتند. در واقع بگذارید برای توصیف - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بهتر، اسنپ کیو را یک مسابقه زنده اینترنتی توصیف کنم که مجری دارد و هر شب ده‌ها یا صدها نفر در آن برنده جایزه می‌شوند.

سوژه، سوژه جدید و دست نخورده‎‌ای نیست. مطمئنا با دیدن اسکرین شات‌های اسنپ کیو متوجه الگوبرداری‌اش از - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمونه‌های خارجی شده‌اید. حتی شاید این الگوبرداری تا حدی به سوی کپی‌برداری هم شیب برداشته باشد.

با این که الگوبرداری عاری از خلاقیت هیچ وقت موضوع پسندیده‌ای نیست، اما باید این را هم در نظر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرفت که بسیاری از اپ‌های موفق داخلی نمونه ایرانیزه شده محصولات موفق خارجی بوده‌اند. اصلا چرا راه دوری برویم، تمام سرویس‌های درخواست آنلاین تاکسی فعال در کشور (و حتی دنیا) نمونه‌های الهام گرفته از اپلیکیشن - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مشهور اوبر بوده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
مجری‌های برنامه هر شب تغییر می‌کنند و تعداد شرکت‌کنندگان هم همینطور. برای پخش بی عیب و نقص تصاویر زنده، کیفیت در حدی تنظیم شده که همه با هر اینترنتی توانایی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تماشای برنامه را داشته باشند.

نکته اینجاست که همین الگوبرداری درست و به جا ظرافت‌های خاصی دارد که هر توسعه‌دهنده‌ای از پس آن بر نمی‌آید. اسنپ کیو با این که - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در بعضی مسائل، خصوصا رابط کاربری و حتی رنگ‌آمیزی به شدت شبیه نمونه‌‌ خارجی است و این نکته‌ای است که نسبت به آن انتقاد داریم، اما از طرفی در پیاده‌سازی کار یا به اصطلاح ایرانیزه کردن ایده آنقدر موفق عمل کرده که نمی‌توان به سازندگانش آفرین نگفت.

مسابقات اسنپ کیو روزی یک بار و به طور زنده برگزار می‌شوند، معمولا بین ساعات 8 تا 10 شب که همه از سر کار و دانشگاه برگشته‌اند و فرصت کافی برای گوشی در دست - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرفتن و شرکت در یک مسابقه جذاب را دارند.

رأس ساعت، مسابقه در محیطی مثل - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شبیه لایو اینستاگرام شروع می‌شود. جایی که تعداد شرکت‌کنندگان در لحظه نمایش داده می‌شود و می‌توانید در لحظه کامنت بگذارید و کامنت دیگران را بخوانید. مجری روی صفحه می‌آید و بعد از کمی خوش و بش کردن، 12 سؤال سه گزینه‌ای را از شرکت کنندگان می‌پرسد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
همانطور که می‌بینید سوالات اول بسیار ساده‌اند. اما - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به تدریج سخت‌تر و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سخت‌تر می‌شوند.

یک جواب غلط، یعنی باید از مسابقه خداحافظی کنید. همین موضوع رقابت در اسنپ کیو را به شدت داغ و هیجان‌انگیز کرده و به یکی از جذابیت‌های مسابقه تبدیل شده. اگر ببازید، هیچ راهی برای برگشت به مسابقه ندارید جز این که از "جان" استفاده کنید و این جان هم به سختی بدست می‌آید و هم در طول هر مسابقه فقط یک بار قابل استفاده است.

اسنپ کیو هر شب - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به برندگان مسابقه جایزه می‌دهد و این جایزه معمولا به صورت نقدی است. جایزه نقدی در پایان به کسانی که به تمام 12 سؤال پاسخ صحیح داده‌اند تقسیم شده و در حساب کاربری‌شان ذخیره می‌شود، و نکته عالی اینجاست - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که این بار - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خبری از گردونه شانس و دوز و کلک‌‌های مرسوم اپلیکیشن‌های قرعه‌کشی نیست.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
در دومین تلاشم توانستم به هر دوازده سوال پاسخ صحیح بدهم و پنج هزار تومان برنده شوم. زیاد نیست، اما کاچی به از هیچی!

برندگان اسنپ کیو صد در صد چیزی عایدشان می‌شود. کم یا زیاد، پول نقدی که می‌برید در حسابتان ذخیره - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌شود و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وقتی به 20 هزار تومان رسید می‌توانید با دادن شماره حساب آن را به جیب‌تان بزنید - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و برداشت کنید. این شاید اولین باری باشد که در یک اپلیکیشن ایرانی با تم مسابقه، مطمئن هستید که با طی کردن مسیر درست دست خالی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بیرون - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمی‌روید و سرتان کلاه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمی‌رود!

البته این - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که چه مبلغی برنده شوید، بستگی به میزان جایزه هر شب و سختی سؤالات دارد. وقتی سؤالات خیلی سخت می‌شوند، افراد کمتری برنده می‌شوند و بنابراین می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سهم بیشتری از جایزه را برای خود بردارند. بنابراین رقابت‌های اسنپ کیو - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همیشه نفس‌گیر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هستند و هرگز هیجان خود را از دست نمی‌دهند.

اسنپ کیو یک اپلیکیشن کاملا رایگان است و همین ممکن است سؤالی را در ذهن‌تان به وجود بیاورد: با این حجم از اعطای جوایز، خود اپلیکیشن چگونه درآمدزایی می‌کند؟ پاسخ بسیار ساده است.

صفحه‌ای را در نظر بگیرید که هر شب رأس ساعتی مقرر، ده‌ها هزار چشم به آن خیره می‌شوند و بخش زیادی از این چشم‌ها طرفداران و مشتریان ثابت هستند. تصور - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌کنم همین - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای جلب نظر هر اسپانسر و سرمایه‌گذاری کافی باشد، و این ایده هوشمندانه‌ای بوده که تیم مارکتینگ اسنپ سریع‌تر از سایر رقبای داخلی خود موفق شده که آن را عملی کند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
رده‌بندی هفتگی برنده‌های هر مسابقه را به دیگران اعلام - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌کند.

کشاندن مخاطب ایرانی درگیر مشکلات مختلف و غرق شده در پیام‌رسان‌ها به یک مسابقه  اینترنتی گوشی محور، هدفی بوده که تیم اسنپ استادانه از پس آن بر آمده که مطمئنا با برطرف شدن محدودیت‌های اپلیکیشن و گردآوری کاربران بیشتر، تأثیرگذاری چنین محصولی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر بازار اپلیکیشن‌ها و فرهنگ کاربران ایرانی اینترنت را بیشتر احساس خواهیم کرد.

از - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جمله این محدودیت‌ها می‌شود به نبود گزینه‌های شخصی‌سازی برای پروفایل کاربری اشاره کرد. به عنوان مثال هنوز نمی‌توانید برای خودتان عکس پروفایل بگذارید. شاید اضافه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کردن بخشی برای دسته‌بندی رکوردها و جوایز - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در پروفایل هم بتواند به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فضای رقابتی اسنپ کیو شور و هیجان بیشتری ببخشد.

اما با کنار هم گذاشتن نکات مثبت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و منفی، باید گفت که کفه ترازو بیشتر به سمت نکات مثبت اسنپ کیو سنگینی می‌کند. مسابقات اسنپ کیو به معنای واقعی کلمه هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌اند، هر کس می‌تواند با اندکی تلاش در آن برنده جایزه شود و لذت شرکت در یک مسابقه آنلاین واقعی را بچشد.

اسنپ کیو فعلا برای دیوایس‌های اندرویدی منتشر شده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و به زودی نسخه آی او اس آن - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هم در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اسنپ کیو | SnappQ

سازنده: اسنپ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone