🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  5. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29991.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رندر‌های جدیدی از پیکسل 3 لایت ایکس ال منتشر شد

چند وقتی است که شایعاتی درباره‌ی نسخه‌ میان رده‌ای برای پیکسل 3 مطرح شده اما ممکن است این موبایل همان پیکسل 3 لایت ایکس ال باشد. دو رسانه‌ی گمنام از این نام برای میان‌رده‌ی خانواده‌ی ...

چند وقتی است که شایعاتی درباره‌ی نسخه‌ میان رده‌ای برای پیکسل 3 مطرح شده اما ممکن است این موبایل همان پیکسل 3 لایت ایکس ال باشد. دو رسانه‌ی گمنام از این نام برای میان‌رده‌ی خانواده‌ی پیکسل 3 استفاده کرده‌اند و رندر‌ های جدیدی برای آن - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - منتشر کرده‌اند.

بر اساس گزارشات این دو رسانه، موبایل یاد شده بر خلاف نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ اینچی استفاده شده در پیکسل ۳ ایکس ال قرار است از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ اینچ بهره ببرد.

با این وجود قرار است گوشی یاد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده از مشخصات همتایان کوچکتر خانواده نظیر شاسی پلاستیکی استفاده کند. گزارش شده اثری از بریدگی بالای نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال در بالای موبایل جدید به چشم نمی‌خورد. از این رو احتمالاً تنها یک دوربین معمولی وظیفه‌ی سلفی گرفتن برای این موبایل را ایفا خواهد کرد و این سنسور قسمت زیادی از صفحه نمایش را نخواهد گرفت.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران

مشخصات دیگر پیکسل 3 لایت ایکس ال هنوز لو نرفته و به نظر می‌رسد قابلیت های مشابه نسخه‌ی معمولی پیکسل 3 در آن تعبیه شده باشد.

اگر این مسئله درست باشد، تلفن هوشمند یاد شده به احتمال قوی از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - چیپست اسنپدراگون ۶۷۰ به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - همراه ۴ گیگابایت رم - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران

همچنین یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی دیگری نقش دوربین سلفی را برای این موبایل ایفا خواهند کرد. ضمن اینکه احتمالاً - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - جک ۳.۵ میلیمتری در قسمت بالای این موبایل تعبیه خواهد شد.

با این وجود هنوز گوگل رسماً اعلام نکرده که چنین گوشی را در دست تولید دارد و ممکن است نسخه‌ی تولید شده اندازه‌‌ای کوچکتر از رند‌ر های به نمایش گذاشته شده در این موبایل داشته باشد. پیکسل ۳ ایکسل ال قیمتی در حدود ۸۹۹ دلار دارد و به همین دلیل احتمالاً کاربران بتوانند پیکسل ۳ لایت ایکسل ال را با قیمتی ارزانتر خریداری نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone