🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36345.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپست هلیو P22 برای گوشی‌های اقتصادی رونمایی کرد

به نظر می‌رسد که شرکت مدیاتک از تولید چیپست‌های پرچمدار سری ایکس خود نا امید شده و با در پیش گرفتن یک روند جدید، قصد دارد تمام تلاشش را در حوزه‌ی تولید چیپست‌های میان رده ...

به نظر می‌رسد که شرکت مدیاتک از تولید چیپست‌های پرچمدار سری ایکس خود نا امید شده و با در پیش گرفتن یک روند جدید، قصد دارد تمام تلاشش را در حوزه‌ی تولید چیپست‌های میان رده و اقتصادی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - بکار ببندد. چیپست میان‌رده‌ی قدرتمند هلیو P60 با استقبال مطلوبی مواجه شد. به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفت که چیپست میان‌رده جدید خود را با نام هلیو P22 به بازار عرضه کند تا در کنار هلیو P23 و P30 گزینه‌های دیگری برای گوشی‌های میان رده و اقتصادی فراهم آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان

چیپست هلیو P22 از هشت هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز تشکیل شده و مدیاتک ادعا می‌کند که اولین تولیدکننده‌ای است - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - که فناوری تولید چیپست ۱۲ نانومتری را به مدل‌های اقتصادی نظیر این مورد به خصوص آورده است.

هلیو P22 از فناوری پیشرفته NeuroPilot بهره می برد که قابلیت های هوش مصنوعی مطلوبی را به ارمغان می آورند. از دیگر قابلیت های آن می توان به سازگاری با شبکه عصبی اندروید و پشتیبانی از TensorFlow، TF Lite و Caffe2 اشاره کرد که امکان توسعه سیستم های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - هوش مصنوعی را برای توسعه دهندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - فراهم می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان

کمپانی تایوانی سعی کرده‌ که تمام ویژگی‌های مطلوب تعبیه شده در چیپست‌های امسال را در این محصولات پیاده کند. به همین دلیل این چیپست قادر است از دوربین‌های دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی با نرخ ثبت ویدیوی ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین نمایشگر‌های کشیده‌ای با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل پیشتیبانی کند.

از دیگر ویژگی‌های تعبیه شده در شده در این چیپست می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵، وای فای 802.11ac، نسل چهارم شبکه‌های ارتباطی یا 4G روی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - هر دو سیم‌کارت اشاره کرد. در حال حاضر شرکت هلیو در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - حال فراهم آوردن شرایطی است تا تولید انبوه این چیپست را آغاز کرده و P22 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - را تا نیمه دوم سال میلادی ( دهم تیر ماه) در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.

 

تماشا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - کنید: گلکسی اس 7 بهره مند از چیپست اگزینوس سریع تر از مدل مجهز به اسنپدراگون 820 است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone