🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16452.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا 5.4 با اسنپدراگون ۶۶۲ و قیمت ۲۳۰ دلار معرفی شد

نوکیا از جدیدترین میان‌رده خود رونمایی کرد. نوکیا 5.4 از دوربین چهارگانه، اسنپدراگون ۶۶۲ و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و با قیمت ۲۳۰ دلار روانه بازار می‌شود. نوکیا 5.4 به نمایشگر ...

نوکیا از جدیدترین میان‌رده خود رونمایی کرد. نوکیا 5.4 از دوربین چهارگانه، اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۶۶۲ و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و با قیمت ۲۳۰ دلار روانه بازار - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌شود.

نوکیا 5.4 به نمایشگر ۶.۳۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰ پیکسل مجهز شده است. درون حفره سمت چپ نمایشگر دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - f/2.0 با قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قرار گرفته است. این گوشی به چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز شده و از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (با قابلیت ارتقا توسط کارت microSD) برخوردار است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان

در پنل پشتی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - ماژول دایره‌ای دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که درون آن سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو قرار گرفته‌اند. این دوربین توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K و 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را داشته و پایین - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - آن حسگر اثر انگشت فیزیکی تعبیه شده است.

نوکیا 5.4 از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ واتی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - برخوردار بوده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۲ و NFC (بسته به بازار) اشاره کرد.

نوکیا 5.4 در رنگ‌های بنفش و آبی و با قیمت ۲۳۰ دلار برای مدل پایه در اروپا و همچنین هند، آمریکای - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - شمالی و جنوبی، خاورمیانه، آفریقا و آسیا به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی با سیستم عامل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر بندر انزلی استان گیلان - اندروید ۱۰ به دست خریدار می‌رسد ولی به گفته HMD Global «آماده ارتقاء به اندروید ۱۱» است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone