🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35628.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گردهمایی بزرگ استارتاپ های ایرانی در اینوتکس 2018

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2018 (INOTEX 2018)، بزرگترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران از 14تا 16 تیرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد ...

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2018 (INOTEX 2018)، بزرگترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایران از 14تا 16 تیرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برگزار خواهد شد. این رویداد بزرگترین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گردهمایی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های ایران است که با هدف افزایش هم‌افزایی میان فعالان حوزه استارت‌آپی برگزار می‌شود.

پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال میزبان 150 استارت‌آپ، 16 شتاب‌دهنده، 11 سرمایه‌گذار خطرپذیرو بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه است.

امسال موضوع اصلی نمایشگاه اینوتکس«شهر هوشمند» است و این نمایشگاه با توجه ویژه به بحث مدیریت هوشمند انرژی، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیا، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و البته محیط و محل زندگی هوشمند طراحی شده است. به همین دلیل اولین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گردهمایی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با حضور شهرداران، در حاشیه اینوتکس2018 و با هدف تبیین مفهوم شهر هوشمند برگزار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

یکی از مهمترین بخش‌های نمایشگاه امسال بخشی به نام استیج است که در قالب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یک برنامه سه روزه با هدف بررسی چالش‌های استارت‌آپی ایران طراحی شده است. در این برنامه  به موضوعاتی چون سرمایه‌گذاری اولیه و کلان، موضوعات حقوقی، مشکلات توسعه فنی و رشد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استارت‌آپ‌ها پرداخته خواهد شد. رویداد ایده‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارزشمند، رویداد بانی، صبح خلاق تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استیج در اینوتکس امسال برگزار می‌شود.

اینوتکس تلنت، یکی دیگر از برنامه‌های ویژه امسال است که نقش پل ارتباطی بین استارت‌آپ‌ها و متقاضیان جویای کار را ایفا می‌کند. در این بخش فارغ‌التحصیلان می‌توانند با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند و از فرصت‌های شغلی موجود در این شرکت‌ها مطلع گردند.

در حاشیه اینوتکس 2018، فن‌بازارهای سراسر کشور نیز در قالب یک گردهمایی به همفکری و تبادل ایده خواهند پرداخت. یکی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دیگر از برنامه‌های امسال برگزاری دومین نشست تجاری فناوری (D8) با حضور شرکتهای فناور 4 کشور در حوزه انرژی های تجدیدپذیر در ایران خواهد بود که با محوریت بررسی فرصت‌های مناسب برای مشارکت برگزار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

هکتان اینوتکس نیز از جمله برنامه‌های جانبی امسال این نمایشگاه است که از یک هفته قبل آغاز شده و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برندگان این ماراتون اعلام خواهند شد.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، طی 6 دوره میزبان بیش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از 750 شرکت فناور از 25 کشور جهان بوده و انعقاد بیش از 130 سند همکاری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در دوره‌های گذشته ، بخشی از دستاوردهای این رویداد بوده است. امسال بیش از هزار فعال در حوزه نوآوری و فناوری در قالب استارت آپ و شرکت دانش بنیان در نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اینوتکس شرکت می‌کنند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و روزانه بیش از 2000 نفر از این رویداد بازدید خواهند کرد. این نمایشگاه از روز پنجشنبه 14 تا شنبه 16 تیرماه از ساعت 10صبح تا 8 شب برای حضور علاقمندان برپاست.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می توانند از طریق لینک www.evand.com/events/inotex2018 اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone