🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31103.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در پی ایجاد امکان اسکرول در تب‌های مرورگر گوگل کروم

اگر مدتی طولانی از مرورگر گوگل کروم استفاده کرده باشید، احتمالا شاهد وجود مشکلی در بخش تب‌های آن بوده‌اید. وقتی تعداد تب‌ها در کروم زیاد می‌شود، نمی‌توانید متوجه شوید که هر تب، مربوط به کدام ...

اگر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - مدتی طولانی از مرورگر گوگل کروم استفاده کرده باشید، احتمالا شاهد وجود مشکلی در بخش تب‌های آن بوده‌اید. وقتی تعداد تب‌ها در کروم زیاد می‌شود، نمی‌توانید - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - متوجه شوید که هر تب، مربوط به کدام صفحه است و به طور کامل نوشته‌های آن از بین می‌رود. حالا به نظر می‌رسد که گوگل متوجه وجود این مشکل شده و تایید کرده است که به دنبال ایجاد امکان اسکرول تب‌های کروم است.

یکی از توسعه دهندگان گوگل در وبسایت ردیت اعلام کرد که این شرکت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - به دنبال اضافه کردن ویژگی اسکرول تب در مرورگر کروم است. البته که این ویژگی آنچنان جدید محسوب نمی‌شود چرا که همین حالا هم مرورگر فایرفاکس از این ویژگی بهره‌مند است.

در حال حاضر، اگر در کروم تب‌های بیشتری باز کنید، تب‌ها کوچک و کوچکتر می‌شوند. این موضوع در صورتی که نمایشگر بزرگی داشته باشید شاید خیلی شما را دچار مشکل نکند، اما اگر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - بیش از ۲۰ تب باز شده داشته باشید، قطعا دچار مشکل خواهید شد و اصلا نمی‌توانید وبسایت‌های باز شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - را تشخیص دهید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران

با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - بهره‌مندی کروم از تب‌های قابل اسکرول، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - این مرورگر تا تعداد خاصی به کوچکتر کردن تب‌ها می‌پردازد و سپس بقیه‌ی تب‌ها را در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - ادامه‌ی نوار تب‌ها نمایش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌دهد. در این حالت احتمالا مثل مرورگر فایرفاکس، با فشردن دکمه‌ای می‌توانید بقیه‌ی تب‌های باز شده را نیز مشاهده نمایید. این موضوع می‌تواند راه حلی بهتر برای حل مشکلی باشد که عموما با مرورگر کروم پیش می‌آمد.

البته شاید برای بیشتر کاربران این ویژگی آنچنان تاثیر زیادی بر باز نگه داشتن یا نداشتن تب‌ها نگذارد، اما به این ترتیب برای کسانی که عموما از تب‌های زیادی استفاده می‌کنند می‌تواند مفید باشد. همچنین موضوع یاد شده اجازه می‌دهد تا تب‌های دیگر را ساده‌تر باز کنید.

همچنین با بهره‌مند شدن گوگل کروم از این ویژگی، احتمالا بتوان از ویژگی دیگر گوگل کروم مبنی بر گروه‌بندی تب‌های باز شده، بهتر از گذشته استفاده نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone