🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31119.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری هنگفت چین برای توسعه رقیب GPS آمریکا

دولت چین هزینه سرسام آوری را به توسعه سیستم موقعیت یابی جغرافیایی بومی اختصاص داده که هدف از آن عدم اتکای آنها به GPS ایالات متحده عنوان شده است. در حال حاضر تمامی ماهواره های مخابره ...

دولت چین هزینه سرسام آوری را به توسعه سیستم موقعیت یابی جغرافیایی بومی اختصاص داده که هدف از آن عدم اتکای آنها به GPS ایالات متحده عنوان شده است.

در حال حاضر تمامی ماهواره های مخابره داده GPS متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده هستند و این وابستگی چندان خوشایند دولت هایی مثل چین و روسیه نیست. این کشورها همیشه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - به دنبال عدم اتکا به آمریکا بوده اند و جنگ تجاری اخیر میان واشنگتن و پکن نیز شرقی‌ها را برای اتکای بیشتر به محصولات بومی مصمم تر ساخته است.

چینی ها تصمیم گرفته اند با سرمایه گذاری ۹ میلیارد دلاری GPS بومی را توسعه دهند که Beidou نام خواهد داشت. پکن تا کنون ۱۸ ماهواره را برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - توسعه سیستم موقعیت یابی مذکور روانه فضا کرده که سه مورد آنها در ماه جاری پرتاب شده اند.تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجانسیستم Beidou چین را در تامین داده‌های موقعیت یابی ماهواره ای برای موبایل، ماشین های سبک و سنگین، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - هواپیماها، قطارها، گجت های مختلف و حتی موشک های هدایت شونده نیز خودکفا خواهد کرد.

این سامانه همین حالا هم در مقیاس کوچکتر و توسط چین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - و همسایگان آن مورد استفاده قرار می گیرد. «شی جینگ پین»، رییس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - جمهور چین مدعی است که با تزریق مبلغ مذکور این سامانه تا دو سال دیگر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

فناوری GPS از بازار پردرآمدی برخوردار است و بر اساس پیش بینی های موسسه آمریکایی Beidou ارزش بازار آن تا سال ۲۰۲۵ به ۱۴۶.۴ میلیارد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - دلار می رسد. چین هم انتظار دارد که سیستم Beidou تا دو سال دیگر ۵۷.۶ میلیارد درآمدزایی نیز داشته باشد.

کمپانی چینی NavInfo که نقشه های الکترونیکی را برای تسلا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - و BMW تامین می کند، تا دو سال دیگر ۱۵ میلیون نیمه هادی سازگار با Beidou را تولید خواهد کرد. بازار گسترده چین باعث شده حتی کمپانی های آمریکایی نظیر کوالکام نیز به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - تولید محصولاتی روی آورده اند که علاوه بر GPS آمریکا قابلیت پشتیبانی از Beidou را نیز داشته باشد.

 

تماشا کنید: فناوری GPS چگونه به وجود آمد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone