🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31121.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک : هوش مصنوعی انسان را به گوریل بدل می‌کند

اینکه ایلان ماسک علاقه‌ی زیادی به هوش مصنوعی ندارد و از پیشرفت آن قدری واهمه دارد، خبر عجیبی نیست اما اخیراً او در مصاحبه‌ای هشدار داده که این تکنولوژی می تواند انسان را به گوریل ...

اینکه ایلان ماسک علاقه‌ی زیادی به هوش مصنوعی ندارد و از پیشرفت آن قدری واهمه دارد، خبر عجیبی نیست اما اخیراً او در مصاحبه‌ای هشدار داده که این تکنولوژی می تواند انسان را به گوریل بدل کند و موجبات انقراض انسان را هم فراهم آورد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران

وی طی صحبت‌هایش به برنامه‌های شرکت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - هوش مصنوعی جدیدش Neuralink اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - و مدعی شد که این کمپانی سعی دارد فناوری تازه‌ای توسعه دهد تا بتواند همزیستی مسالمت آمیزی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - میان انسان و هوش مصنوعی ایجاد کند. از نظر وی توسعه‌ی چنین سیستمی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که احتمال انقراض نسل انسان را کاهش می‌دهد.

گفته شده Neuralink که نام شرکت عصب شناسی ماسک به شمار می‌رود، تلاش دارد تا رابطی میان فناوری هوش مصنوعی و ذهن انسان طراحی کند. او امیدوار است بدین شکل دیگری خطری حیات انسان را تهدید نکرده و دولت‌ها به دنبال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - انحصاری کردن این تکنولوژی خطرناک نروند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران

ایلان ماسک معتقد است با ارتقای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - سخت افزار و الگوریتم های موجود، در آینده تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفت زیادی خواهد کرد و بدون شکل هوش انسانی را پشت سر خواهد گذاشت و فاصله‌ی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - زیادی با آن خواهد گرفت.

از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - نظر وی، این مسئله موجب می‌شود که نسل انسان به خطر بیفتند و سناریویی شبیه به فیلم‌ها علمی تخیلی (نظیر ترمیناتور) رخ دهد. بدین ترتیب ممکن استن که انسان‌ها به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - گونه‌ای شبیه به گوریل‌ها بدل گردد و مجبور شود برای بقای خود در گوشه‌هایی کوچک از زمین پناه بگیرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران

ماسک مدعی شده که ممکن است حتی هوش مصنوعی انسان را به محیطی شبیه به باغ وحش انتقال دهد و نشان دهد که ادمی را در چنگال خود اسیر کرده است.

البته ایلان ماسک پیش از این نیز در زمینه‌ی پیشرفت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هشدار‌هایی ارائه کرده بود اما دیگر بزرگان تکنولوژی چنین تفکری ندارند و معتقدند فناوری یاد شده مزیت‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - بسیار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سوادکوه استان مازندران - بیشتری دارد.

این در حالی است که کارشناسان اهداف شرکت Neuralink  آنچنان عملی نمی‌دانند و معتقدند این هدف‌ها کمی غیر واقعی است.

 

تماشا کنید: هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone