🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31110.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گردهمایی دیجی‌کالا و فروشندگان مارکت‌پلیس؛ ارائه یک میلیون کالا تا پایان سال ۹۷

دومین گردهمایی سالانه فروشندگان دیجی‌کالا شب گذشته (۶ آذر) با حضور ۱۸۰۰ نفر از فروشندگان مارکت‌پلیس برگزار شد؛ مراسمی که در آن برادران محمدی، مدیران عامل دیجی‌کالا، آمارهای مهمی را چند هفته مانده به آغاز کمپین ...

دومین گردهمایی سالانه فروشندگان دیجی‌کالا شب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گذشته (۶ آذر) با حضور ۱۸۰۰ نفر از فروشندگان مارکت‌پلیس برگزار شد؛ مراسمی که در آن برادران محمدی، مدیران عامل دیجی‌کالا، آمارهای مهمی را چند هفته مانده به آغاز کمپین یلدا، در اختیار فعال‌ترین فروشندگان پلتفرم خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گذاشتند.

حمید محمدی به ارائه آمارهایی از وضعیت کشور پرداخت و گفت از هر ۱۰ ایرانی، ۷ نفر در شبکه‌های مجازی فعال است. به گفته او اینستاگرام در ایران ۳۰ میلیون کاربر دارد، در مجموع ۴۸ میلیون تلفن همراه هوشمند مورد استفاده مردم ایران است و ضریب نفود اینترنت در کشورمان به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بالای ۷۰ درصد می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دیجی‌کالا اشاره می‌کند که با این وجود، سهم خرده فروشی آنلاین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در ایران - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نسبت به کل خرده فروشی در کشور، حدود ۱.۵ درصد است و پتانسیل بزرگی وجود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دارد تا این سهم، افزایشی ۱۰ برابری داشته باشد. او مبلغ خرده‌فروشی آنلاین را در کشور به شکل سالانه یک میلیارد دلار برآورد کرد.

سعید محمدی خبر از اهداف پیش روی دیجی‌کالا تا پایان سال ۹۷ داد و گفت که این فروشگاه می‌خواهد تنوع محصولاتش را به یک میلیون محصول برساند؛ رقمی که به گفته او، در حال حاضر ۷۰۰ هزار محصول است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

سهم بازار دیجی‌کالا در میان کل فروشگاه‌های آنلاین هم اعلام شد. حمید محمدی رسماً اعلام کرد که دیجی‌کالا ۸۹.۸۹ درصد از این سهم را در اختیار دارد و ۳.۸۴ درصد دیگر نیز سهم دیجی‌استایل است. در واقع آنطور که او می‌گوید، ۹۳ درصد از کل فروش اینترنتی در ایران، از مسیر گروه دیجی‌کالا می‌گذرد.

سعید محمدی همچنین به ۱۸۰۰ فروشنده‌ای که در این مراسم حاضر شده بودند گفت که مشتریان دیجی‌کالا، مشتریان شما هستند:

«باید به این موضوع دقت کنید که تجارت الکترونیکی نیازمند مشتری مداری و قرار دادن خود در جایگاه مشتری است. باید نگاه بلند مدتی به کسب‌وکار داشت. مشتری در خرید آنلاین کالا را نمی‌بیند و بر اساس تصویر و محتوایی که شما قرار داده‌اید محصول را خریداری می‌کند. پس نباید کالای کم‌کیفیتی به دستش برسد و محصول باید استاندارد لازم را داشته باشد.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مدیران - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دیجی‌کالا همچنین خبر رشد ۱۶۱ درصدی فروش کالاهای ایرانی از فروردین تا آبان ۹۷ دادند. سهم برندهای ایرانی از کل فروش دیجی‌کالا در آبان ماه نیز ۲۸ درصد ذکر شد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اسلاید فوق نیز توضیح می‌دهد که رتبه‌بندی عملکرد فروشندگان دیجی‌کالا چه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پیامد‌هایی برای آنها دارد. در صورتی که عملکرد یک فروشنده بد باشد، احتمال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جریمه و قطع همکاری با او وجود دارد. از سوی دیگر فروشندگانی که عملکرد خوبی دارند می‌توانند در پروموشن‌ها شرکت کنند یا رتبه بهتری را از آن خود کنند.

عملکرد فروشندگان با سه فاکتور میزان تاخیر در ارسال، میزان لغو سفارش و میزان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بازگشت کالا توسط مشتری سنجیده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دیجی‌کالا همچنین در این مراسم اعلام - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کرد که پروموشن یلدا موسوم به یلدای شگفت‌انگیز را از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ آذر برگزار می‌کند و در حقیقت این رویداد نیز توسط دیجی‌کالا برگزار شد تا فروشندگان برتر خود را برای این تاریخ و افزایش سفارش‌ها آماده کنند.

دیجی‌کالا می‌گوید تعداد کاربران این فروشگاه در ۴ روز عادی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به ۴.۸ میلیون می‌رسند در حالی که همین رقم در ۴ روز - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یلدا، به ۹ میلیون کاربر افزایش پیدا می‌کند. بر اساس آمار اعلام شده، ۳ هزار فروشنده منتخب در یلدای شگفت‌انگیز شرکت می‌کنند و ۸۰ هزار محصول را نیز به فروش می‌رسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone