🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31098.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

خرید و فروش آنلاین طلا و مصنوعات آن به حالت تعلیق در آمد

«رضا الفت‌نسب» عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو از توقف کار کسب و کارهای مجازی در حوزه خرید و فروش سکه، طلا، جواهر و مصنوعات آن خبر ...

«رضا الفت‌نسب» عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو از توقف کار کسب و کارهای مجازی در حوزه خرید و فروش سکه، طلا، جواهر و مصنوعات آن خبر داد و اعلام کرد که این اتحادیه با همراهی و همفکری کمیسیون تخصصی طلا و جواهر و فعالان مجازی همین حوزه در حال تدوین آئین‌نامه برای این دسته از کسب و کارهای مجازی است.

الفت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نسب ضمن تائید این موضوع که در حال حاضر داد و ستد آنلاین سکه، طلا و مصنوعات آن متوقف شده و غیر مجاز است، به دیجیاتو توضیح داد:

«پیش از این مجوزهایی برای معاملات طلا و مصنوعات آن در فضای مجازی از سوی اتاق اصناف و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی صادر شده بود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد اما در حال حاضر ما فعالیت این کسب و کارها متوقف کرده‌ایم تا آئین نامه مربوطه تدوین و تعیین تکلیف آنها انجام شود.»

الفت‌نسب به تمایل مردم برای خرید سکه و طلای آب‌ شده اشاره می‌کند که با هدف سرمایه‌گذاری انجام می‌شود؛ موضوعی که به گفته او هنوز در مورد آنها تصمیم‌گیری نشده و خرید و فروش آنلاین آنها ممنوع و غیر قانونی‌ است:

«خرید و فروش آنلاین سکه ممنوع است و ما هم برای هیچ کس چنین مجوزی صادر نمی‌کنیم. در مورد طلای آب شده نیز با کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تشکیل جلسه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داده‌ایم تا بتوانیم این موضوع را بررسی کرده و به نتیجه مطلوبی در این زمینه برسیم.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی از فعالان مجازی و استارتاپ‌های طلا و جواهر درخواست کرد که در این زمینه نگرانی نداشته‌باشند چراکه نتایج این آئین‌نامه به نحوی‌ست که معاملات را شفاف خواهد کرد و این نتیجه به نفع فعالان بازار سنتی، آنلاین و خریداران خواهد بود. او همچنین پیش‌بینی کرد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که این آئین نامه تا اواخر امسال به نتیجه خواهد رسید.

در همین مورد «محمد کشتی‌آرای» رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از مردم خواست که فعلا به صورت سنتی طلا، سکه و مصنوعات خریداری کنند. او به خبرآنلاین گفته که در آینده بسیار نزدیک اقداماتی انجام می‌شود که معاملات طلا را در فضای مجازی ممکن خواهد کرد:

«در فضای مجازی هنوز هیچ مجوزی از هیچ ارگانی برای داد و ستد طلا و جواهر و سکه داده نشده است و با توجه حساسیت‌های موجود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بهتر است که مردم در چنین فضاهایی طلا نخرند.»

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شهروندان توصیه کرد که طلا، سکه و جواهر را از واحدهایی که دارای جواز کسب از اتحادیه هستند، خریداری کنند چراکه تنها در این صورت امکان پیگیری شکایات وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone