🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31123.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تاریخچه‌ی مختصر صحنه آهسته؛ از کلیسایی در اتریش تا جیب شما

صحنه ی حرکت گلوله به سمت قهرمان داستان را تصور کنید. یا صحنه ی انفجار پشت سر یکی از شخصیت های اصلی فیلم. احتمالاً شما هم مثل من، همه ی اینها را در ذهن خود ...

صحنه ی حرکت گلوله به سمت قهرمان داستان را تصور کنید. یا صحنه ی انفجار پشت سر یکی از شخصیت های اصلی فیلم. احتمالاً شما هم مثل من، همه ی اینها را در ذهن خود به شکل صحنه آهسته تصویر می کنید. این تکنیک جذاب تقریباً به اندازه ی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود سینما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قدمت دارد و تاکنون به کارگردان های متعدد امکان داده سکانس هایی با نهایت تعلیق و جذابیت را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در ذهن بینندگان ثبت کنند.

اما باید بدانید که حتی قرن ها پیش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از اختراع دوربین هم، مردم با تکنیک صحنه آهسته آشنا بوده اند. سبک «Noh» یا «نو» یکی از قدیمی ترین شکل های اجرای تئاتر است که از قرن ۱۴ میلادی تا امروز همچنان اجرا می شود. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در این سبک بازیگران به شکل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آهسته حرکات خود را اجرا می کنند و حتی موسیقی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زمینه هم برای هماهنگی بیشتر ضرباهنگ کندی دارد.

اولین مورد استفاده از تکنیک صحنه آهسته برای پخش فیلم در قرن ۱۹ اتفاق افتاد، یعنی درست چند سال پس از ابداع سینما توسط برادران لومیر. این تکنیک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در سال ۱۹۰۴ ابداع شد اما نه به دست یک کارگردان، بلکه توسط یک کشیش و فیزیکدان اتریشی به نام آگوست موسگر.

دستگاه موسگر با نرخ ۳۲ فریم در هر ثانیه فیلمبرداری می کرد و قادر بود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن را به شکل صحنه آهسته پخش کند. این دستگاه نسبت به زمان خود بسیار پیچیده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به حساب می آمد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و از یک طبله با سیستم آینه ای برای ضبط - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و پخش تصویر استفاده می کرد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

دستگاه کشیش اتریشی با استفاده از آینه های چرخنده تکنیک صحنه آهسته را ایجاد می کرد

موسگر عملکرد بسیار پیچیده در دستگاه خود را به شکل کامل در یک پتنت توضیح داده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است،  اما به طور کاملاً خلاصه، نور از بالا در نقطه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - n وارد می شد و با استفاده از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مکانیزم های چرخشی، روی فیلمی که در نقطه e قرار دارد ثبت می شد. یک لنز هم در نقطه b - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قرار داشت که با استفاده از آن می توانستید تصویر صحنه آهسته را تماشا کنید.

اینکه تکرار یک صحنه را با سرعت آهسته تری تماشا کنی در آن زمان به خودی خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاملاً شگفت آور بود. اما حالا ۲۰۰ سال از اختراع آن دستگاه گذشته و تکنیک ضبط ویدیوهای صحنه آهسته هم پیشرفت زیادی داشته است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

امروز بیشتر ما فیلم ماتریکس را با صحنه آهسته های جذابش به یاد داریم. برای ضبط این سکانس ها چند ده دوربین در اطراف بازیگر چیده شد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که به ترتیب، صدها عکس با سرعت زیاد ثبت می - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کردند. بعد از پشت سر هم قرار دادن این عکسها یک صحنه آهسته نفسگیر در اختیار خواهیم داشت.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

یا فیلم ضد ایرانی ۳۰۰ که با صحنه ی پرتاب سرباز هخامنشی سر و صدای زیادی به راه انداخت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و ده ها مثال دیگر. در ویدیوی بعدی تعدادی از اسلوموشن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های مشهور تاریخ سینما را می بینیم. تصور کنید اگر تکنیک صحنه آهسته را از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این سکانس ها حذف کنیم، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نتیجه چقدر معمولی می شود.

امروز یک دوربین سینمایی ساخت شرکت ARRI یا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - RED به راحتی می تواند تا ۳۰۰ فریم در هر ثانیه ثبت کند، در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حالی که نرخ پخش در سینما ۳۰ فریم است و چشم انسان هم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با این مقدار تطابق دارد. اما اگر بخواهیم حرکت بسیار سریع در یک مسابقه ورزشی را ثبت کنیم چطور؟ در این صورت به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یک دوربین ورزشی ۱۰۰ هزار دلاری ساخت Fastcam و Photron نیاز داریم که در هر ثانیه ۲۰ هزار فریم ثبت می کنند تا بتوانید آنچه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اتفاق - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - افتاد را مو به مو در صحنه آهسته به تماشاچیان نمایش دهید.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

حتی اینجا هم آخر کار نیست. فکر می کنید بیشترین تعداد فریمی که یک دوربین می تواند در ثانیه ثبت کند چقدر است؟ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ فریم در هر ثانیه که اگر بخواهید بخوانیدش، ۱۰ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تریلیون تلفظ می - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شود.

هدف بعدی دانشمندان ساخت دوربینی است که یک کوادریلیون (ده به توان ۱۵) فریم در ثانیه ثبت می کند

انگار در سالهای اخیر دانشگاه های جهان برای ساخت سریع ترین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دوربین جهان مسابقه گذاشته اند. سال ۲۰۱۱ دانشگاه MIT اعلام کرد دوربینی ساخته که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می تواند در هر ثانیه ۱ تریلیون فریم ثبت کند. سال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۲۰۱۷ دانشگاه لاند از دوربین FRAME - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با قابلیت ثبت ۵ تریلیون فریم پرده برداشت و حالا در سال ۲۰۱۸ این رقم توسط دانشگاه شهر کبک به ۱۰ تریلیون افزایش یافته است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان
دوربین ۱۰ تریلیون فریمی این شکلی است

برای درک این مقدار سریع ترین چیزی که می شناسید را تصور کنید. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مثلاً نور - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که با سرعت ۳۰۰ میلیون متر در هر ثانیه حرکت می کند. اگر شما دوربینی با قابلیت ثبت ۱۰ تریلیون فریم در هر ثانیه داشته باشید، به راحتی می توانید از حرکت نور ویدیوی صحنه آهسته تهیه کنید.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

طبعاً اگر بخواهید از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حرکت نور صحنه آهسته داشته باشید، باید میلیون ها دلار خرج کنید. اما خوشبختانه بعضی از گوشی های پرچمدار امروزی هم می توانند ویدیوهای جذابی خلق کنند. چندتایی از پرچمداران یکی دو سال اخیر به قابلیت ضبط ویدیوهای صحنه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آهسته مجهز شده اند و تا نزدیک هزار فریم در هر ثانیه ثبت می کنند، یعنی بیش از ۳۰ برابر نرخ مورد نیاز برای پخش یک فیلم معمولی.

اینکه سنسور کوچک دوربین یک گوشی موبایل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قادر باشد این تعداد فریم ثبت کند، واقعاً ویژگی قابل توجهی است. سامسونگ با انتشار بیانیه ای به طور کامل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توضیح داده که برای امکان پذیر کردن چنین قابلیتی، چه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تغییراتی در سنسور دوربین موبایل های خود ایجاد کرده است.

به طور معمول، سنسور - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دوربین گوشی های موبایل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از ۲ لایه تشکیل شده است، یک لایه مدارات الکترونیکی و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یک حسگر تصویر از نوع - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - CMOS که روی آن قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اما سامسونگ برای اینکه حسگر جدیدش قادر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باشد صحنه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آهسته تولید کند، یک لایه سوم هم به مجموعه قبلی اضافه کرده است. در این لایه ی جدید، دو حافظه LPDDR4 با ظرفیت دو گیگابیت (۲۵۶ مگابایت) قرار دارند. حالا دستگاه می تواند از اتفاقی که ظرف ۰/۴ ثانیه رخ می دهد، یک ویدیوی صحنه آهسته ۱۲ ثانیه ای ایجاد کند.

برای درک بهتر موضوع، ویدیوی پایین را تماشا کنید. برای ساخت این ویدیو با گوشی گلکسی نوت ۹ (بررسی دیجیاتو) از دوربینی فیلم گرفتیم که با سرعت یک صدم ثانیه شاتر می زد.

  • ویدیوی ضبط شده با نرخ ۳۰ فریم: - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این ویدیو کاملاً معمولی است و با آنچه در حالت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عادی توقع داریم، فرقی ندارد.
  • ویدیوی ضبط شده با نرخ ۶۰ فریم: آپارات این ویدیو را با همان نرخ ۳۰ فریم پخش می کند، اما وقتی ویدیو را با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صفحه نمایش ۶۰ هرتزی خود نوت ۹ تماشا می کنید، کمی روان تر به نظر می رسد، چون در هر ثانیه به جای یک فریم، دو فریم نمایش داده می شوند.
  • ویدیوی ضبط شده با نرخ ۲۴۰ فریم: این ویدیو - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با نرخ ۲۴۰ فریم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در هر ثانیه ضبط شده و با نرخ ۳۰ فریم پخش می شود، در نتیجه آهسته و طولانی تر به نظر می - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رسد.
  • ویدیوی ضبط شده با نرخ ۹۶۰ فریم: اوج هنر پرچمداران جدید در این قسمت است. یک پرچمدار به روز مثل گلکسی نوت ۹ می تواند جزئیات حرکات شاتری که تنها یک صدم ثانیه باز بوده است - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را مو به مو به شما نمایش دهد. اینجا دیگر از صحنه آهسته فراتر رفتیم و تولید کنندگان موبایل این قابلیت را فیلمبرداری «فوق آهسته» نام گذاشته اند.

البته سامسونگ تنها گزینه نیست. اگر میخواهید روی برندهای دیگر سرمایه گذاری کنید، پرچمداران سونی تنها انتخاب موجود در بازار هستند که ویدیوی فوق آهسته را با رزولوشن Full HD - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ضبط می کنند، اما بخش موبایل سونی در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و به سختی می تواند گوشی های خود را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به فروش برساند.

گزینه ی بعدی پرچمداران هواوی هستند، اما همانطور که در بررسی پی 20 پرو هم مشاهده می کنید، به نظر می رسد کیفیت ویدیوهای فوق آهسته که با این گوشی ضبط شده اند، کمی از پرچمداران سامسونگ پایین تر است.

در هر حال این راهی است که به تازگی در دنیای موبایل آغاز شده و انتظار می رود هر سال بهتر از قبل شود. گوشی های موبایل قبلاً هم گجت هایی مثل دوربین های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کامپکت یا پخش کننده های موسیقی را از صحنه ی روزگار محو کردند و حالا به نظر می رسد قصد دارند امکانات یک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دوربین بزرگ و پیشرفته گران قیمت را هم به جیب شما انتقال دهند.

- تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تربت حیدریه استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone