🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31099.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آخرین جومبو جت‌ 747 نسل اول بازنشسته می‌شود

با پایان پرواز آخرین 100-747 به نظر می‌رسد به پایان دوران جومبو رسیده‌ایم. آخرین پرواز اولین گونه از بوئینگ 747 -هواپیمای ۴۹ ساله که به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین هواپیما‌های مسافربری دنیا مورد استفاده ...

با پایان پرواز آخرین 100-747 به نظر می‌رسد به پایان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دوران جومبو رسیده‌ایم. آخرین پرواز اولین گونه از بوئینگ 747 -هواپیمای ۴۹ ساله که به عنوان یکی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از پر استفاده‌ترین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هواپیما‌های مسافربری دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد- برای عملیات تست موتور هواپیما شرکت GE Aviation بود.

از زمانی که 747 در سال ۱۹۶۹ معرفی شد تا به امروز، این هواپیما یکی از ماشین‌های پرنده‌ی قابل تحسین شناخته می‌شد. این هواپیما به منظور کاهش قیمت سفر‌های هوایی ایجاد شد و توانست موفق هم عمل کند. این هواپیماها «جومبو جتس» نامگذاری شدند و طراحی‌شان به گونه‌ای بود که می‌توانستند صد‌ها مسافر را حمل کنند.

747-100 شرکت GE سال ۱۹۶۹ ساخته شد و شانزدهمین هواپیمای تولید شده‌ی آن‌ها بود. زندگی حرفه‌ای این هواپیما به عنوان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هواپیمای مسافربری بزرگترین آژانس هوایی آمریکا در آن زمان یعنی Pan Am‌ آغاز شد و تا سال ۱۹۹۱ زمانی که Pan Am بسته شد ادامه یافت.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بوئینگ، کابین خلبان را در بخش بالایی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قرار می‌داد. موضوعی که باعث می‌شد فضای بسیار زیادی برای بخش پایینی باز شود که امروز از آن به عنوان جایگاه بیزنس کلاس استفاده می‌شود. قبل از آنکه Pan Am دچار ورشکستگی شود، از هواپیمای GE 747-100 برای حمل نیروهای آمریکایی در جنگ خلیج (بین عراق و کویت) استفاده می‌شد.

شرکت GE Aviation  این هواپیما را سال ۱۹۹۰ خریداری کرد و به مدت ۲۴ سال از آن برای تست موتور هواپیماها استفاده نمود. این هواپیما حدود ۳۹۱۶ ساعت برای انواع محصولات GE Aviation  - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در آسمان بود.

شرکت GE اعلام کرد که دلیل بازنشستگی 747 کمبود قطعات و همچنین سیستم موقعیت یابی قدیمی آن بود که با سیستم‌های مدرن امروزی همخوانی نداشت. جایگزین این هواپیما 400-747 است که سال ۲۰۱۰ خریداری شد.

جومبو 747 نهایتا به موزه‌ی هوا و فضای پیما (Pima) اهدا شد. «گری پاسرت» کاپیتانی که آخرین پرواز را با این هواپیما انجام داد، راجع به‌ آن می‌گوید:

این هواپیمای مورد علاقه‌ی من برای پرواز بود. بیشتر از همه‌ی 747 های دیگر. این هواپیما دارای ویژگی‌های فیزیکی خاصی بود - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که پرواز با آن به سادگی انجام می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone