🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31090.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

باکتری‌های بیماری زا در ایستگاه فضایی بین المللی جاخوش کرده‌اند؟

محققان اخیراً نمونه‌هایی از باکتری‌ در ایستگاه فضایی بین المللی کشف کرده‌اند که در برابر برخی آنتی بیوتیک‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهند. این مسئله نشان می‌دهد که هیچ محلی حتی فضا هم نمی تواند ...

محققان اخیراً نمونه‌هایی از باکتری‌ در ایستگاه فضایی بین المللی کشف کرده‌اند که در برابر برخی آنتی بیوتیک‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهند. این مسئله نشان می‌دهد که هیچ محلی حتی فضا هم نمی تواند عاری از باکتری باشد.

البته پژوهشگران باور دارند که این باکتری‌ها هنوز هیچ فضانوردی را مریض نکرده‌اند اما ممکن است در آینده چنین اتفاقی رخ دهد. اعضای آزمایشگاه پیش‌رانش جت ناسا، دست اندرکاران این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - پژوهش به شمار می‌روند اما تحقیق جدید توسط - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - موسسه‌ی تکنولوژی کالیفرنیا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - برنامه ریزی شده است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران

این آزمایشگاه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - در واقع یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی به شمار می‌رود که بر روند ماموریت‌های تحقیقاتی ناسا نظیر کاوشگر کنجکاوی مریخ و شبکه‌ی ماهواره‌ای دیپ اسپیس نظارت می‌کند.

پیشتر همین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - تیم تحقیقاتی، پژوهشی در این باره انجام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - داده بود و یافته‌های جدید در ادامه‌ی پژوهش‌های قبلی بوده است. همین تیم به بررسی نمونه باکتری‌های موجود در ایستگاه فضایی بین المللی در سال ۲۰۱۵ میلادی پرداخته است.

دانشمندان متوجه شده‌اند که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - در آن زمان بیش از ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - باکتری شناخته شده پیدا کردند که در برابر آنتی بیوتیک از خود مقاومت نشان می‌دادند و به گونه مشخصی به نام Enterobacter bugandensis اختصاص داشتند. این باکتری‌ها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - در برابر ۹ آنتی بیوتیک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران - قوی از خود مقاومت نشان می‌دادند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نمک آبرود استان مازندران

در تحقیقات جدید بررسی شده که این گونه‌ی به خصوص چه خطری می‌تواند برای سلامتی انسان ایجاد کند. به همین دلیل پژوهشگران مجبور شدند به بررسی ژنتیکی گونه‌های یافت شده در ایستگاه فضایی بین المللی با سه گونه‌ی باکتری Enterobacter bugandensis بپردازند.

پس از بررسی مشخص شده که این گونه‌ها شباهت بسیار زیادی به باکتری‌هایی دارند که روی زمین می توانند برای سلامت انسان خطر ایجاد کنند. بر اساس آزمایشات صورت پذیرفته، مشخص شده که باکتری‌های ایستگاه فضایی بین المللی به احتمال ۷۹ درصد باعث مریضی فضانوردان خواهند شد. با توجه به این مسئله، حفظ سلامتی در ماموریت‌های بعدی فضانوردان به مطلب مهمی بدل شده است.

 

تماشا کنید: طولانی ترین تایم لپس زمین به مناسبت ۲۰ سالگی ایستگاه فضایی بین المللی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone