🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21230.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی جدید واتساپ منتشر شد؛ امکان حضور همزمان ۸ کاربر در تماس‌‌های گروهی

همانطور که فیسبوک وعده داده بود، بروزرسانی جدید واتس اپ عرضه شد که با دریافت آن، امکان حضور ۸ کاربر در تماس‌های گروهی فراهم می‌شود که دو برابر بیشتر از محدودیت ۴ نفر در گذشته ...

همانطور که فیسبوک وعده داده بود، بروزرسانی جدید واتس اپ عرضه شد که با دریافت آن، امکان حضور ۸ کاربر در تماس‌های گروهی فراهم می‌شود که دو برابر بیشتر از محدودیت ۴ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - نفر در گذشته است.

با شیوع کرونا بسیاری از مردم در سراسر جهان خانه نشین شدند و به همین علت میزان تماس‌های گروهی افزایش پیدا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - کرد. واتس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - اپ به عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان در جهان، در این بخش با مشکلی بزرگی مواجه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - بود و افراد کمی می‌توانستند به صورت همزمان در تماس‌های صوتی و تصویری گروهی شرکت کنند. در حقیقت واتس اپ تنها امکان حضور ۴ کاربر را در تماس‌های گروهی فراهم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - می‌کرد که البته شنیده‌ها به تغییر در این موضوع اشاره داشتند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان

از مدت‌ها قبل گزارش‌هایی در رابطه با افزایش تعداد کاربران حاضر در تماس‌های گروهی واتس اپ منتشر شده بود که به امکان حضور همزمان ۸ کاربر در این تماس‌ها اشاره داشتند. چند روز پیش این پیام‌رسان چنین موضوعی را تایید کرد و حالا بروزرسانی مربوط به آن را منتشر کرده است. اگرچه تعداد افراد حاضر در تماس‌های گروهی واتس اپ بسیار کمتر از ۵۰ نفر در برنامه کنفرانس ویدیویی Messenger Rooms است، اما برخلاف برنامه فیسبوک مکالمات در واتساپ رمزگذاری می‌شوند.

فیسبوک علاوه بر بروزرسانی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - واتس اپ، در حال کار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - روی Messenger Rooms برای پشتیبانی از این پیام‌رسان و دایرکت اینستاگرام است تا محبوبیت آن‌ها را افزایش دهد. با وجود این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - موضوع، فیسبوک تایید نکرده که کاربران می‌توانند از تماس‌های واتساپ و دایرکت اینستاگرام برای صحبت با یکدیگر استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone