🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21235.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شارژ ۵۰ درصد باتری در ۱۵ دقیقه؛ کوالکام فناوری Quick Charge 3 Plus را معرفی کرد

کوالکام تا به امروز از چندین تکنولوژی شارژ سریع رونمایی کرده و حالا جدیدترین نسل آن، فناوری Quick Charge 3 Plus از راه رسیده. این فناوری سرعت شارژ بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ...

کوالکام تا به امروز از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - چندین تکنولوژی شارژ سریع رونمایی کرده و حالا جدیدترین نسل آن، فناوری Quick Charge 3 Plus از راه رسیده. این فناوری سرعت شارژ بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در گوشی‌های اندرویدی با قیمت پایین استفاده خواهد شد.

این فناوری شارژ سریع ابتدا برای چیپست‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - اسنپدراگون ۷۶۵ و ۷۶۵G عرضه می‌شود و اولین گوشی هوشمندی که از آن پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - می‌کند، شیائومی Mi 10 لایت زوم خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - این دستگاه از فناوری Quick Charge 3 plus و Quick Charge 4 Plus پشتیبانی می‌کند که تبدیل به تنها گوشی با چنین ویژگی می‌شود. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - کوالکام به این موضوع اشاره کرده که فناوری شارژ جدید آن توسط تعدادی از محصولات در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - پشتیبانی خواهد شد، البته نام این دستگاه‌ها را اعلام نکرده است.

فناوری Quick Charge 3 Plus روی سرعت شارژ بالا و مقرون به صرفه بودن تمرکز کرده. به گفته کوالکام، این فناوری شارژ سریع می‌تواند ۵۰ درصد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - ظرفیت باتری را در مدت زمان ۱۵ دقیقه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - شارژ کند که ۳۵ درصد سریع‌تر از نسل گذشته است. علاوه بر سرعت بالا، کوالکام وعده داده که فرایند شارژ در 9 درجه دمای کمتر انجام می‌شود و از ۲۰ ولت و ۳ آمپر برای حداکثر خروجی ۶۰ وات استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران

این فناوری شارژ سریع از کابل‌های USB-A به USB-C پشتیبانی می‌کند و تفاوت اصلی آن با Quick Charge 4 Plus، پشتیبانی از رابط USB-A است که آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای گوشی‌های میان رده و خوش قیمت می‌کند. این تکنولوژی همچنین به صورت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - کامل از نسل‌های گذشته پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شهسوار استان مازندران - استفاده از آن نیازی به تغییر تجهیزات کنونی خود نخواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هنگامه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
کار خوبی بود که شرکت الو خدمات تعمیر لباسشویی اوشن WFO1061LSZ رو انجام داد. من همین الان از خدماتشون استفاده کردم و راضی بودم. شعبه شهسوار هم خیلی قابل اعتماده و خدماتشون رو به همه پیشنهاد می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone