🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21228.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی واچ جدید را با باتری حجیم‌تر به بازار عرضه می‌کند

سامسونگ به صورت سنتی سالانه یک ساعت هوشمند به بازار عرضه می‌کند. سال گذشته گلکسی واچ اکتیو ۲ (بررسی دیجیاتو) در کنار پرچمداران این کمپانی کره‌ای خودنمایی می‌کرد و انتظار می‌رود امسال نیز این روند ...

سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - صورت سنتی سالانه یک ساعت هوشمند به بازار عرضه می‌کند. سال گذشته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - گلکسی واچ اکتیو ۲ (بررسی دیجیاتو) در کنار پرچمداران این کمپانی کره‌ای خودنمایی می‌کرد و انتظار می‌رود امسال نیز این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - روند طی شود. در همی راستا اخباری از چین به گوش می‌رسد که وجود دو ساعت هوشمند سامسونگ را تایید می‌کنند.

این ساعت‌های هوشمند با کد SM-R840/845 و SM-R850/855 شناخته می‌شوند و همین چند روز پیش در وزارت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - صنعت، اطلاعات و تکنولوژی چین (CMIIT) مراحل تایید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - خود را پشت سر گذاشته‌اند. ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ می‌توانند با نام گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳ به بازار عرضه شوند. همچنین گفته می‌شود حافظه داخلی این ساعت‌ها نیز دو برابر شده و به ۸ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیگابایت رسیده است. البته از آن جایی که نمی‌توان برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - شخص ثالث را روی این ساعت‌ها نصب کرد، افزایش حافظه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - داخلی شاید چندان به کار کاربران نیاید؛ البته اگر نمی‌خواهید آهنگ‌های زیادی روی ساعت خود ذخیره کند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان

از اطلاعات دیگری از فرایند تایید گلکسی واچ جدید در CMIIT به دست آمده می‌توان به پشتیبانی آن از وا‌ی‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث اشاره کرد. کد‌های SM-R850 و SM-R840 نیز به ابعاد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - متفاوت ساعت‌ها اشاره می‌کند در حالی که مدل‌هایی با کد SM-R855 و SM-R845 نیز نشانگر پشتیبانی از LTE در این دو مدل است.

گلکسی واچ جدید سامسونگ از باتری حجیم‌تر ۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که نسبت به نسل فعلی ساعت‌های هوشمند کمپانی کره‌ای، با ظرفیت ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعت، افزایش چشمگیری داشته. گفتنی است در بررسی گلکسی واچ اکتیو ۲ نیز به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - شارژدهی عالی این ساعت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلپایگان استان اصفهان - اشاره کردیم، در نتیجه می‌توان انتظار داشت باتری گلکسی واچ جدید نیز مدت زیادی دوام بیاورد.

در رابطه با زمان عرضه این ساعت‌ها هنوز اطلاعات موثقی منتشر نشده، ولی به دلیل عرضه نشدن گلکسی واچ جدید در کنار سری گلکسی S20، انتظار داریم این ساعت هوشمند را در کنار معرفی سری نوت ۲۰ سامسونگ مشاهده کنیم. همچنین ویژگی‌های فعلی ساعت هوشمند سامسونگ مانند ECG، پایش خواب، پایش ضربان قلب و دیگر ویژگی‌های ورزشی و سلامتی را در این ساعت نیز ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone