🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14694.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پلتفرم وی‌وی رونمایی شد؛ اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران

پلتفرم وی‌وی طی یک بیانیه خبری شروع فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که با هدف برقراری ارتباط بین ورزش‌دوستان و مربیان راه‌اندازی شده است تا افراد بتوانند برحسب ورزش مورد علاقه خود، مربیان فعال ...

پلتفرم وی‌وی طی یک بیانیه خبری شروع فعالیت رسمی خود را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - آغاز کرد که با هدف برقراری ارتباط بین ورزش‌دوستان و مربیان راه‌اندازی شده است تا افراد بتوانند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - برحسب ورزش مورد علاقه خود، مربیان فعال در آن رشته را شناسایی کرده و مطابق نیازشان بهترین گزینه را جهت یادگیری تمرین‌های ورزشی انتخاب کنند.

وی‌وی که برای اولین بار در ایران چنین بستری را فراهم کرده، با شعار «انتخاب هوشمند مربی» از طریق وبسایت و اپلیکیشن موبایل، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - خدمات خود را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - به کاربران ارائه می‌دهد. هر مربی در این پلتفرم دارای یک پروفایل است که در آن سوابق ورزشی، مدارک و مهارت‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - وی به نمایش در می‌آید. در این پروفایل همچنین نظرات شاگردان و امتیازهایی که دیگران به مهارت‌های مربی داده‌اند، قابل مشاهده است تا بدین طریق کاربر قادر باشد از بین مربیان موجود، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

از دیگر قابلیت‌های این پلتفرم می‌توان به جستجوی مربی براساس موقعیت جغرافی اشاره کرد که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - کاربران می‌توانند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - با استفاده از قابلیت «نقشه»، مربی‌های فعال در اطراف خود را پیدا کنند. پس از انتخاب مربی مناسب، برقراری ارتباط در بستر وی‌وی به رایگان صورت می‌گیرد و گام‌های بعدی بین مربی و ورزشکار، هماهنگ خواهد شد.

کمک به ارتقای فضای ورزش و سلامت

امیرحسین فرزانه، مؤسس وی‌وی، در رابطه با این پلتفرم گفت: «با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - توجه به اینکه تا کنون چنین بستری در ایران فعال نبوده، تیم وی‌وی با بررسی دقیق نیاز بازار، اقدام به راه اندازی این مجموعه کرده است تا خلا موجود بین فضای ورزش و تکنولوژی را پوشش دهد.»

فرزانه که پیش از این تجربه تاسیس مجموعه باشگاه‌های ورزشی اکسیژن را در کارنامه خود دارد، با اشاره به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - فعالیت بیش از ۱۸ هزار باشگاه در ایران گفت: «در وی‌وی ورزشکاران این فرصت را دارند تا به درستی خود و توانایی‌هایشان را ابراز کنند. از سوی دیگر علاقه مندان به ورزش نیز برای انتخاب مربی مناسب، احتیاج به اطلاعات دقیق و کافی دارند که با کمک وی‌وی این نیاز آن‌ها برطرف می‌شود و در نهایت با برقراری ارتباط درست بین کاربر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - و مربی، فضای ورزش و سلامت در ایران ارتقا پیدا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - می‌کند.»

ورزش‌هایی مثل فیتنس و تناسب اندام، فوتبال، تنیس، یوگا و … از جمله ورزش‌هایی هستند که پلتفرم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - وی‌وی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قوچان استان خراسان - در تهران و دیگر شهرهای ایران پوشش می‌دهد. به گفته تیم سازنده این پلتفرم، ارتباط بین مربی و ورزشکار از قدم‌های اولیه این پلتفرم خواهد بود و در آینده قابلیت‌های بیشتری جهت رفع نیازهای ورزشی کاربران به وی‌وی اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone