🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37539.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رسوایی کمبریج آنالیتیکا سبب احضار مارک زاکربرگ به کنگره آمریکا شد

مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل و نفر اول شبکه اجتماعی فیسبوک پذیرفته تا در خصوص رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا در کنگره آمریکا حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. به گزارش خبرگزاری CNN، زاکربرگ ...

مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - نفر اول - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - شبکه اجتماعی فیسبوک پذیرفته تا در خصوص رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا در کنگره آمریکا حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری CNN، زاکربرگ قرار است در مقابل کمیسیون ویژه ای که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - به منظور رسیدگی به این ماجرا تشکیل شده قرار بگیرد و جزئیات بیشتری را در خصوص معامله فیسبوک با موسسه آماری انگلیسی کمبریج آنالیتیکا و سو استفاده از اطلاعات میلیون ها کاربر خود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - ارائه دهد.

موسس بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا در طی هفته های اخیر فشارهای بسیاری را متحمل شده و بارها به انحای مختلف بابت رسوایی به وجود آمده عذرخواهی کرده بود. او یک هفته قبل در مصاحبه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - با CNN ضمن عذرخواهی صریح از کاربران این واقعه را ناشی از «سو استفاده از اعتماد» توصیف - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - کرد.

لازم به ذکر است که چند روز قبل پارلمان انگلیس نیز از زاکربرگ دعوت کرده بود تا در یک جلسه استماع شرکت کند که او از این کار امتنا کرد، اما ظاهراً امکان نپذیرفتن دعوت کنگره ایالات متحده برای او ممکن نیست.

موسسه آماری کمبریج آنالیتیکا با بهره گیری از داده های جمع آوری شده از بیش از ۵۰ میلیون کابر شبکه اجتماعی فیسبوک امکان آن را داشته تا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تایباد استان خراسان - پیشنهادات تبلیغاتی را با اثرگذاری بیشتری به مشتریان خود از جمله دونالد ترامپ ارائه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرستوک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** لباسشویی سپهر الکتریک SE70-568S شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone