🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37522.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نخستین رندر از گلکسی J7 Duo ، شمایل کلی و برخی مشخصات این میان‌رده را تایید می کند

آنطور که از گزارش های تازه بر می آید، موبایل معرفی نشده Galaxy J7 Duo سامسونگ تقریباً برای رونمایی رسمی آماده شده است. از آن جایی که کمپانی کره ای همین روز گذشته دفترچه راهنمای ...

آنطور که از گزارش های تازه بر می آید، موبایل معرفی نشده Galaxy J7 Duo سامسونگ تقریباً برای رونمایی رسمی آماده شده است. از آن جایی که کمپانی کره ای همین روز گذشته دفترچه راهنمای این موبایل را در وب سایت خود آپلود کرد، دیگر لازم نیست برای معرفی گلکسی J7 Duo یا دیگر مدل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - های احتمالی آن زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

به تازگی رندری به ظاهر رسمی از این اسمارت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - فون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - میان رده منتشر شده که شمایل کلی دستگاه را به تصویر می کشد. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - این تصویر برخی از جزییات به گوش رسیده مانند فلاش LED جلویی و تعبیه سنسور اثر انگشت در دکمه فیزیکی هوم را تایید می کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان

گلکسی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - J7 Duo بدون تردید یکی از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - دیوایس های نامتعارف سامسونگ است - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - که همراه با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ قابلیتی که معمولاً برای دیوایس های گران قیمت تر در نظر گرفته می شود. سایر مشخصات دستگاه هم کاملاً میان رده هستند: پردازنده اگزینوس 7885، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p و سه گیگابایت حافظه رم.

نکته مثبت دیگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - درباره گلکسی J7 Duo اینکه به صورت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - پیش فرض همراه با اندروید 8.0 اوریو به دست مشتریان می رسد. میان رده جدید سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - صورت متمرکز برای بازار هند در نظر گرفته شده اما تحت عناوینی متفاوت، به دیگر نقاط جهان هم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - پا می گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone