🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37555.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بعد از رسوایی در اوبر، تراویس کالانیک مدیر عاملی یک کمپانی دیگر را برعهده می گیرد

بعد از اجبار به رها کردن مقام مدیر عاملی کمپانی اوبر در ماه ژوئن سال گذشته و جایگزینی دارا خسروشاهی، تراویس کالانیک برای به سدت گرفتن سکان هدایت یک کمپانی تازه آماده می شود. مدیرعامل ...

بعد از اجبار به رها کردن مقام مدیر عاملی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کمپانی اوبر در ماه ژوئن سال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذشته و جایگزینی دارا خسروشاهی، تراویس کالانیک برای به سدت گرفتن سکان هدایت یک کمپانی تازه آماده می شود.

مدیرعامل پیشین اوبر اخیراً در بیانیه ای تازه، خبر از خرید کمپانی City Storage Systems به ازای 150 میلیون دلار داده است و قصد دارد خودش را به عنوان مدیرعامل این کمپانی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فعال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در زمینه املاک و مستغلات منصوب کند.

سرمایه گذاری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 150 میلیون دلاری کالانیک، تنها 10 درصد از ثروت کل وی را شامل می شود. هنگام فروش سهام اوبر به سافت‌بانک ژاپن، کالانیک تمام سهام خود به ارزش 1.4 میلیارد دلار را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فروخت. هزینه قرارداد خرید کمپانی City Storage Systems هم از فروش همین سهام تامین شده است.

کالانیک ضمن تایید این خبر اعلام کرده که کمپانی جدیدش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بر توسعه دوباره خرده فروشی ها، پارکینگ ها - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و املاک صنعتی مخروبه متمرکز است و املاک و مستغلاتی به ارزش بیش از 10 تریلیون دلار وجود دارد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که باید برای عصر دیجیتالی، در آنها بازنگری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone