🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37535.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

قربانیان رسوایی اخیر فیسبوک بیش تر از رقم گفته شده بوده اند

با وجود اینکه اخبار رسوایی فیسبوک این روزها کمتر از همیشه شنیده می شود ولی گزارشات جدید به دست آمده دوباره اشتباه بزرگ آمریکایی ها بر سر زبان ها انداخته اند. بعد از لو رفتن ...

با وجود اینکه اخبار رسوایی فیسبوک این روزها کمتر از همیشه شنیده می شود ولی گزارشات جدید به دست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - آمده دوباره اشتباه بزرگ آمریکایی ها بر سر زبان ها انداخته اند. بعد از لو رفتن اطلاعات کاربران فیسبوک، دو روزنامه تخمین زدند که بیش از پنجاه میلیون نفر قربانی این حرکت شده اند.

از زمان رسانه ای شدن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - رسوایی کمبریج آنالیتیکا تاکنون، سهام فیسبوک بیش از 16 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - درصد کاهش یافته است

حالا مایک شروفر (Mike Schroepfer)، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدیر ارشد فناوی فیسبوک، در پست وبلاگی رقم دقیق تر کاربران را به اشتراک گذاشت. او تعداد قربانیان این اتفاق را حدود 87 تخمین زد و اعلام کرد که خیلی از آن ها در ایالات متحده زندگی می کنند. در رتبه های بعدی نیز کشورهای فیلیپین، اندونزی و انگلستان با اختلاف خیلی زیاد دیده می شوند.

رسوایی کمبریج آنالیتیکا (Cambridge Analytica) در روزهای پایانی اسفند ماه رسانه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ای شد. این کمپانی تحلیل گر بدون اجازه کاربران به اطلاعات پنجاه میلیون عضو فیسبوک دسترسی پیدا کرد و از آن ها برای انتخابات 2016 آمریکا برای کمک به دونالد ترامپ استفاده نمود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان
نمایی از کشورهایی که بیشترین سهم را در قربانیان اخیر فیسبوک شده اند؛ آمریکا با بیش از 70 میلیون پیشتاز است.

البته زمزمه لو رفتن اطلاعات شخصی کاربران فیسبوک از ماه ها پیش بالا گرفته بود ولی فیسبوک تا قبل از آنکه این قضیه رسانه ای شود هیچ واکنشی نشان نداد. از زمان رسانه ای شدن رسوایی کمبریج آنالیتیکا تاکنون، سهام فیسبوک بیش از 16 درصد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاهش یافته است.

با این حال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - آمریکایی ها نیز بیکار ننشسته اند و طی این اتفاق، در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - طراحی تنظیمات حریم شخصی کاربران تغییراتی دادند و از آن مهم تر، تصمیم گرفتند تا برنامه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - را Partner Categories ببندند. بنابراین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - داده های شخص - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ثالث - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر نقشی در تبلیغات هدفمند این کمپانی ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone