🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37520.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از ژست های حرکتی پیشرفته به وان پلاس 6 خواهد آمد

وان پلاس اخیراً از پشتیبانی از ژست های حرکتی در موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 خبر داده است. این کمپانی چینی چند ماه پیش و در سومین فاز بتای عمومی اندروید اوریو برای وان ...

وان پلاس اخیراً از پشتیبانی از ژست های حرکتی در موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 خبر داده است. این کمپانی چینی چند ماه پیش و در سومین فاز بتای عمومی اندروید اوریو برای وان پلاس 5T، از ژست های حرکتی رونمایی کرده بود و حالا تیزری تازه در صفحه فیسبوک شعبه ایتالیا وان پلاس منتشر شده که نشان می دهد باید منظر تبدیل شدن این ویژگی به یک استاندارد در پرچمدار بعدی باشیم.

استفاده از کپشن «سرعت تجربه‌تان را با ژست‌‎ها افزایش دهید» به صورت مستقیم افزودن این قابلیت به وان پلاس 6 را تایید می کند و در ویدیو هم به شیوه های مختلف سوایپ کردن اشاره می شود. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - با این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - حال هنوز جزییات مربوط به این ژست ها رسماً مشخص نشده است.

اگر فرض را بر شباهت ژست ها به آنچه در آپدیت های بتای عمومی دیدیم بگذاریم، دارندگان وان پلاس 6 باید منتظر حداقل 3 ژست مختلف باشند. این ژست ها به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - کاربر اجازه می دهند به صفحه اصلی باز گردد، اپ های باز را مشاهده کند یا برای بازگشت سوایپ کند. حالا باید دید که ژست های جدیدی به وان پلاس 6 اضافه می شود و آیا امکان شخصی آنها وجود دارد یا خیر.

وان پلاس 6 قرار است مثل اکثر رقبای خود به نمایشگری بزرگ با حاشیه بسیار اندک و بریدگی کوچکی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - در بالا مجهر باشد. زیر شنل دستگاه هم اسنپدراگون 845، هشت گیگابایت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که در کنار دوربین دوگانه، آن را به اسمارت فونی حقیقتاً قدرتمند تبدیل می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone