🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37532.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کیبورد سویفت‌کی با امکاناتی تازه برای تقویم و اشتراک‌گذاری موقعیت به‌روزرسانی شد

سویفت‌کی به عنوان یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین کیبوردهای دنیای موبایل، این روزها مرتبا با قابلیت‌های تازه به‌روزرسانی می‌شود تا با ارائه هر نسخه تجربه بهتری از تایپ با آن داشته باشید. کیبورد مذکور چند ...

سویفت‌کی به عنوان یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین کیبوردهای دنیای موبایل، این روزها مرتبا با قابلیت‌های تازه به‌روزرسانی می‌شود تا با ارائه هر نسخه تجربه بهتری از تایپ با آن داشته باشید.

کیبورد مذکور چند هفته پیش قابلیت تولبار را دریافت کرد، و این هفته نوبت به آپدیت دیگری رسیده که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - دو ویژگی جدید دیگر را برایش به ارمغان بیاورد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان

در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه اندروید این کیبورد، می‌توانید به دو ویژگی جدید دسترسی داشته باشید. مورد اول - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - امکان اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی به طور زنده با دوستان در دفترچه تلفن موبایل است. این قابلیت فعلا در انحصار کاربران آمریکایی و هندی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - سویفت‌کی قرار دارد، اما به زودی امکان استفاده از آن برای کاربران سایر کشورها هم فراهم می‌شود.

به لطف این قابلیت، می‌توانید مستقیما از صفحه کیبورد آدرس محل دقیق‌تان را برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگران بفرستید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - که به سادگی شما را روی نقشه پیدا کنند. اما قابلیت خوب بعدی، تقویم سویفت‌کی است که اشتراک‌گذاری برنامه‌ها، قرار ملاقات‌ها و ... با دیگران را به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کرمانشاه استان کردستان - سادگی فشردن یک دکمه خواهد کرد.

به‌روزرسانی مذکور هم اکنون برای نسخه اندروید سویفت‌کی منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی استور آن را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone